1
Vraag
2
Reacties
Annelies2019

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Geen pictogram Ziggo Safe Browsing

Na installatie van Ziggo Safe Online op mijn Samsung telefoon heb ik 2 pictogrammen op mijn telefoon: "Safe Online" en "Ziggo Safe Browsing", Ik gebruik de laatste om te browsen..
Na installatie op een andere mobiele telefoon van HTC (HTC One_M8) verschijnt alleen het pictogram "Safe Online". Kan ik op deze telefoon nu toch veilig Browsen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste Annelies2019 ,

Sinds enige tijd lijkt de "Safe browsing" app te zijn vervallen en functies volledig geïntegreerd te zitten in "Ziggo Safe Online" en native browser te ondersteunen;

  • Android native browser
  • Chrome browser
  • Dolphin browser
*Helaas lijkt de App nogsteeds geen correcte/volledige Firefox ondersteuning te bieden.

Status van bescherming kan gecontroleerd worden door de "Ziggo Safe Online" App te openen en te navigeren naar "Veilig Browsen", hier kunt u ook diverse instellingen aanpassen.

MVG

Bekijk in context

2 Reacties 2
Jonathan-458

Level 16
  • 2489Posts
  • 168Oplossingen
  • 498Likes
Beste Annelies2019 ,

Sinds enige tijd lijkt de "Safe browsing" app te zijn vervallen en functies volledig geïntegreerd te zitten in "Ziggo Safe Online" en native browser te ondersteunen;

  • Android native browser
  • Chrome browser
  • Dolphin browser
*Helaas lijkt de App nogsteeds geen correcte/volledige Firefox ondersteuning te bieden.

Status van bescherming kan gecontroleerd worden door de "Ziggo Safe Online" App te openen en te navigeren naar "Veilig Browsen", hier kunt u ook diverse instellingen aanpassen.

MVG
Annelies2019
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dank je Jonathan-458!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic