Beantwoord

Een niet werkende Safeonline

  • 11 april 2019
  • 4 Reacties
  • 439x Bekeken

Hallo hoe verkrijg ik weer een werkende Safeonline op mijn computer . Ik krijg de internet beveiliging bij Telebankieren niet werkende , de beveiligings balk komt niet in beeld zodat andere websites niet werken .

Henk oet W
Wirdum
icon

Best beantwoord door Dave- 11 april 2019, 19:27

Ga naar Mijn Ziggo, Log in en dan naar tabblad producten, vervolgens klik je op Internet en scroll naar beneden, tot je Safe Online ziet staan en klik daar op.

Dit is een tool om alles weer in het herstel te krijgen.
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +26
Blij te horen dat het weer draait en goed dat je altijd hier je post neerzet, we zijn er om elkaar te helpen. En misschien kan een Moderator het stukje van Firefox aantekenen naar F-Secure toe als aanvulling.
Stom Stom Stom Toevallig kijk ik even bij Add-ons van Firefox en zie dat F-secure nog niet staat ingeschakeld .
Het werkt weer en dat is het belangrijkste ik denk dat de vraag wel eens vaker voorkomt vandaar dat ik het even hier meld .
.
Het is gekomen doordat ik bij het vervangen van een harde schijf alles opnieuw moest installeren dus ook F-Secure (Safe-online) maar bij Firefox moet je hem dan nog wel even inschakelen staat nergens vermeld volgens mij .

Maar in ieder geval hartelijk dank voor de reacties en meedenken .

Ziggo Klantenservice stuurden mij hier naar toe want zij hadden er geen kaas van gegeten .

Moi
Henk oet W
Wirdum
Reputatie 7
Badge +26
Ga naar Mijn Ziggo, Log in en dan naar tabblad producten, vervolgens klik je op Internet en scroll naar beneden, tot je Safe Online ziet staan en klik daar op.

Dit is een tool om alles weer in het herstel te krijgen.
https://www.f-secure.com/nl_NL/web/home_nl/support-tools
Reputatie 7
Badge +26
Over welk apparaat gaat het?
Apparaat al eens opnieuw opgestart?