Vraag

c7 - booster wachtwoord

  • 1 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 72 keer bekeken

Hoi.

Heb mijn standaard gegevens ziggo en draadloos gewijzigd.

Is dit voldoende.

Kan namelijk op mijn Android a6 Samsung  geen wijzigen password vinden.

Na instellingen dan verbindingen krijg ik alleen Wi-Fi punten te Zien niet waar ik iets kan wijzigen.

Heb je tips of is wijzigen standaard gegevens al voldoende


1 Reactie

Hi @josjos, welkom op de Ziggo Community!

Goed dat je hier mee bezig bent geweest. Ziggo / Draadloos zijn de gegevens om in te loggen in je modem en dat is niet voldoende voor de Wifibooster C7. Daarvoor dien je het wifi-wachtwoord zelf te wijzigen. Je kunt het beste deze link volgen daarvoor.

Als je dat eenmaal hebt gedaan, verliezen je apparaten mogelijk ook de wifi-verbinding. Je kunt dan vervolgens het netwerk vergeten en opnieuw verbinding maken met de nieuwe gegevens.

Reageer