Hoi
eedbroek,
Dat zijn nog eens vragen waar Ziggo iets mee kan doen. Meestal bijten de telefoonaansluitingen van KPN en Ziggo elkaar niet zo, dat gaat over het algemeen wel goed. Het is wat anders als je het hebt over ISDN telefoons, die zijn namelijk wel anders. Misschien is
deze informatie wel handig om even te lezen.
Als je het hebt over het binnen komen van je verbinding dan kan ik je melden dat Ziggo niet binnen komt met je telefoonlijn maar via een tv kabel antenne (even makkelijk uitgesproken). En van daar uit kan je TV kijken, bellen en internetten. Dat met je personenalarmeringssyteem is weer een ander verhaal en daar zou ik geen antwoord op kunnen geven. Normaal gezien zou dat allemaal wel moeten lukken maar er zijn gevallen waar het toch allemaal niet zo makkelijk ging als men dacht.
Je zou eventueel de
klantenservice kunnen bellen om deze vraag voor te leggen, maar je kan ook even wachten op een moderator. Die komt de hele community langs om te kijken of ze mensen kunnen helpen. In dit geval lijkt het me wel handig om daarop te wachten en zien wat die voor je kunnen doen en uitleggen.
Wat voor alarmsysteem is het? Misschien handig als je deze informatie al geeft, dan kunnen de moderatoren kijken of het allemaal werkt.