Goedenavond,
Ik stuur deze vraag namens mijn schoonouders. Ze zijn onlangs overgestapt van KPN naar Ziggo. Telefonie werkt prima, alleen missen ze de nummerweergave bij inkomende gesprekken op hun Siemens Gigaset A400 telefoon. Ik heb inmiddels van alles geprobeerd. De telefoon is aangesloten op de Ziggo Connect Box, firmware CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4m1-GA-NOSH.
Ik heb de Connect Box een minuut uitgezet, telefoon uitgezet, kabel opnieuw verbonden etc, in alle mogelijke volgordes. De Siemens Gigaset ondersteund zowel de DTMF (door KPN gebruikt) als FSK (Ziggo) protocollen, het zou dus gewoon moeten werken. Om de twijfel weg te nemen heb ik zelfs een converter gekocht en tussen de Connect Box en telefoon geplaatst. De telefoon krijgt dan weer een DTMF signaal. Ook nu weer alleen Anonieme oproepen...
Ik heb net even opnieuw in dit forum gezocht, en dit topic gevonden: https://community.ziggo.nl/vast-bellen-159/daadwerkelijk-voor-ziggo-telefonie-nummerweergave-geschikte-dect-telefoontoestellen-23365
Zouden jullie even kunnen kijken of de "nummerweergave" in de contractadministratie ingeschakeld is, of dat er misschien iets anders mis is?
Ik kan de adresgegevens van mijn schoonouders wel even in een privebericht sturen.
Alvast dank!
Bart