jwmontagne

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Aanpassen abonnement... Meer gaat prima, minder is drama

Vorig jaar September probeerde ik mijn all in one abonnement aan te passen via de website.
Dat gaat heel simpel via ''mijn ziggo'' - producten - wijzig je abonnement - 'tick box' volop bellen uitzetten.
"We passen uw abonnement aan" verschijnt en direct daarna: "A technical error has occurred while processing your request".
Na telefonisch contact met de ziggo helpdesk (in September) werd mijn abonnement aangepast, ik zou vanaf dat moment gaan betalen per gesprek.
Echterrrrrr
Ik ontdek zojuist op mijn factuur dat ik nog steeds 10 euro meer betaal voor "volop bellen".
Dus maar weer naar de website en het probeer aan te passen.
Helaas: "A technical error has occurred while processing your request".
Dit gebeurt zowel vanaf mijn android als Windows 10 machine.
2 vragen dus:
1. waarom werkt jullie website nog steeds niet als je wilt downsizen.
2. Waarom doet jullie helpdesk niet wat we hebben afgesproken na telefonisch contact.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Abonnementstechnisch is alles inmiddels geregeld via privéberichten.

Als je in de toekomst nog zulke problemen ervaart met onze website, gebruik meteen de feedback opties die de website biedt! Zo komt je feedback meteen bij de juiste afdeling terecht met alle benodigde gegevens.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Dit is een klanten helpen klanten forum.

Ziggo moderators komen voorbij in ieder topic op werkdagen, maar dit kan een paar werkdagen duren, maar zij zijn uitermate effectief.
Mess89

Level 1
  • 226Posts
  • 28Oplossingen
  • 22Likes
Heb je wel een bevestigingsmail van de wijziging ontvangen?
jwmontagne
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor zover ik kan zien heb ik geen bevestiging ontvangen, maar ik mag toch aannemen dat de essentie en afgesproken actie van het gesprek is vastgelegd in een communicatie register per klant ?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi jwmontagne, welkom op onze Community. Ik lees dat je al meerdere malen contact hebt gehad met onze klantenservice over de kwestie van je Volop Bellen abonnement, maar als je geen bevestiging hebt ontvangen van de laatste wijzigingen vrees ik dat er nog steeds iets mis gaat.

Kun je mij een privébericht sturen met je klantnummer en het telefoonnummer waar het om gaat? Klik op mijn naam en dan op "Stuur bericht". Dan kan ik je abonnement nakijken en herstellen waar nodig.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Abonnementstechnisch is alles inmiddels geregeld via privéberichten.

Als je in de toekomst nog zulke problemen ervaart met onze website, gebruik meteen de feedback opties die de website biedt! Zo komt je feedback meteen bij de juiste afdeling terecht met alle benodigde gegevens.

Uitgelicht topic