a32

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Voicemail naar email

In het instellingen menu van mijn vaste voicemail is optie 9-7 het in/uitschakelen van voicemail naar email. Maar helaas lijkt dit niets te doen, ik krijg in elk geval geen voicemail berichten in mijn email box. Ook kan ik niet vinden waar het mailadres voor deze functie in te stellen is. Werkt deze functie wel of is dit een loos menu item?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing
a32 wrote:
In het instellingen menu van mijn vaste voicemail is optie 9-7 het in/uitschakelen van voicemail naar email. Maar helaas lijkt dit niets te doen, ik krijg in elk geval geen voicemail berichten in mijn email box. Ook kan ik niet vinden waar het mailadres voor deze functie in te stellen is. Werkt deze functie wel of is dit een loos menu item?

Deze functie werkt of werkte bij KPN c.q. PTT telecom, maar werkt (helaas) (nog) niet bij Ziggo. Misschien komt dat nog eens.
Ik vond het in de PTT-tijd wel een handige functie.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Verwijderd account
Niet van toepassing
a32 wrote:
In het instellingen menu van mijn vaste voicemail is optie 9-7 het in/uitschakelen van voicemail naar email. Maar helaas lijkt dit niets te doen, ik krijg in elk geval geen voicemail berichten in mijn email box. Ook kan ik niet vinden waar het mailadres voor deze functie in te stellen is. Werkt deze functie wel of is dit een loos menu item?

Deze functie werkt of werkte bij KPN c.q. PTT telecom, maar werkt (helaas) (nog) niet bij Ziggo. Misschien komt dat nog eens.
Ik vond het in de PTT-tijd wel een handige functie.
Timosalabim

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wel vreemd dat het een instelling is in het voicemail menu.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Timosalabim wrote:
Wel vreemd dat het een instelling is in het voicemail menu.

:?:?
Timosalabim

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
N.n. Je mag best een normale reactie achterlaten op een normale vraag die 2x langs komt. Als je niets te melden hebt doe dat dan ook niet. Ik vind het erg jammer dat niemand van ziggo een reactie geeft.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Timosalabim wrote:
N.n. Je mag best een normale reactie achterlaten op een normale vraag die 2x langs komt. Als je niets te melden hebt doe dat dan ook niet. Ik vind het erg jammer dat niemand van ziggo een reactie geeft.

Wel een beetje een late reactie:cool:
Ik weet niet welk voicemailmenu je bedoelt, maar het voicemailmenu van Ziggo heeft niet zo'n vraag in het menu zitten.
Als je een DECT-telefoon gebruikt zit daar vaak het voicemailmenu van KPN in voorgeprogrammeerd, bij mijn Philips-dect tenminste wel en dat brengt je misschien in verwarring.:?
Timosalabim

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zit gewoon in het ziggo menu zoals die andere gebruiker ook zegt. Voicemail naar email aan of uit zetten. En nee het is geen menu van de telefoon zelf, maar een ziggo menu. Als je niet weet waar het over gaat helpt je reactie ons niet. Dat is alleen maar onnodige ruis en dat geeft verwarring. Nogmaals, Ik stel een reactie van iemand die het wel begrijpt en wel weet hoe het zit op prijs.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Timosalabim wrote:
Zit gewoon in het ziggo menu zoals die andere gebruiker ook zegt. Voicemail naar email aan of uit zetten. En nee het is geen menu van de telefoon zelf, maar een ziggo menu. Als je niet weet waar het over gaat helpt je reactie ons niet. Dat is alleen maar onnodige ruis en dat geeft verwarring. Nogmaals, Ik stel een reactie van iemand die het wel begrijpt en wel weet hoe het zit op prijs.

Ik gebruik ook de voicemail, als ik 1233 bel krijg 2 keuzes: voicemail beluisteren, toets 1, voicemail instellen/wijzigen toets 3, meer mogelijkgeden heb ik niet.
Misschien woon jij in fZiggo gebied en is je menu anders.
Ik probeer echt te helpen, maar die negatieve reacties word ik niet vrolijk van::(
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Hallo,

Dit topic had ik nog niet gezien, maar ik ga voor jullie kijken hoe het zit met die optie en of het nog werkt.

@Timosalabim, dit forum is in essentie een klant-helpt-klant forum en N.N probeert je te helpen. Hij geeft aan wat hij zelf weet en dat klopt ook, want de optie die wordt genoemd, was geen optie in het voormalig UPC gebied. Respect voor elkaar en elkaars antwoorden tonen, is het minste dat we kunnen doen.
Timosalabim

Level 1
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik verwacht ook respect. Als NN schrijft dat Ziggo zon optie niet heeft (terwijl ik deze echt gebruik) is dat ook niet echt positief. Ik weet niet dat er 2 soorten klanten zijn, Ziggo en UPC, wat een verwarring zeg.

En ik ben benieuwd of je al iets gevonden hebt Minke. We zijn weer 29 dagen verder.
Minke Z
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1526Posts
  • 78Oplossingen
  • 14Likes
Het is inderdaad verwarrend, maar het nieuwe Ziggo bestaat uit voormalig UPC klanten en oud Ziggo klanten. Het verschil wordt steeds minder, maar er zijn nog wel verschillen tussen de voorheen verschillende verzorgingsgebieden. Het in- en uitschakelen van voicemail naar e-mail is een optie die alleen beschikbaar was voor oud Ziggo klanten en dit wordt nu niet meer ondersteund. Het was ook een optie die alleen onze medewerkers konden verwerken.
We denken wel graag met je mee, dus als je je gegevens stuurt via een PM, kan ik kijken of er nog mogelijkheden zijn.
boudt

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Deze mogelijkheid bestaat nog steeds. Gevraagd bij de klantenservice is mijn mailadres toegevoegd en het werkt. Je krijgt een mail met .wav bijlage. Ik woon wel in voormalig Ziggo-gebied (niet UPC) dus misschien werkt het niet bij iedereen.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Het werkt alleen in fZiggo-regio, niet in fUPC-regio.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Alles wordt/is UPC dus vandaar 😉

Uitgelicht topic