In de woonkamer heb ik de [zeg maar] grote tv staan. Die “werkt” op de mediabox van Ziggo; dus digitaal. In de slaapkamer heb ik een kliene(re) tv: Samsung UE32C6000RWXXC (analoog). Deze tv voldoet aan de technische vereisten voor succesvol overgaan van analoog naar digitaal. Als ik het stappenplan van Ziggo volg, verloopt alles zoals het moet. Maar na het laatste punt -> 13 d gaat het mis. Ik ga naar "zoeken", druk op OK, en dan kom ik bij 13 f en gebeurt er niks! De sessie wordt dus niet -zogezegd- succesvol afgesloten. Aan de telefoon zei een hulp van Ziggo: misschien moet u de tv resetten. Mijn vraag is op de eerste plaats: is dat de oplossing; helpt dat? Mijn tweede vraag is dan: hoe dat moet? Kan iemand mij het stappenplan voor het resetten van mijn Samsung-tv vertellen/ doorgeven?! Ik heb een, zeg maar, universele afstandbediening van Samsung. Ik stel hulp zeer op prijs! Groeten,