1
Vraag
2
Reacties
IrenaDro

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Welke netwerkfrequentie heb ik nodig voor het omschakelen naar digitale televisie in oud UPC gebied?

Ik volg het stappenplan die ik van Ziggo heb ontvangen om over te schaken op digitale televisie. Immers analoge tv stopt.
Mijn tv vraagt nu om de door de kabelleverancier opgegeven netwerkfrequentie. Wat is deze frequentie?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo IrenaDro ,
als je in fUPC-regio woont zijn de instellingen als volgt:
Netwerk ID (0)4444
Frequentie: 164(000)
Netwerk ID (0)5555 werkt alleen als je een CI+kaart in je TV hebt of een decoder met (ingebouwde) smartcard, geldt niet voor de Humax 5500, daarmee kun je alléén de vrije digitale zenders ontvangen en werkt (0)5555 niet.

***Mod. edit: ben je ook op zoek naar de juiste activeringscode, frequentie of netwerk-id? Klik hier voor Doorloop dan deze stappen voor jouw type tv.***

 

< Doorloop deze stappen > 

 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
IrenaDro ,

op: https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/
staat een uitgebreide toelichting

Succes.
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/digitale-en-interactieve-televisie-installeren/#unencrypted


Vul in dit scherm de volgende gegevens in:

  • Vul bij het netwerk-ID 4444 in.
  • Vul bij frequentie 474000 in.
PJM v.d. Vooren

Level 9
  • 336Posts
  • 41Oplossingen
  • 92Likes
Bij netwerk-ID 4444 ontvang je alleen het Kabel TV-pakket, oftewel de ongecodeerde zenders. Wil je pakketten waarin meer (gecodeerde) zenders zitten kunnen ontvangen, dan moet je netwerk-ID 5555 gebruiken.

Piet.
Verwijderd account
Niet van toepassing

Hallo IrenaDro ,
als je in fUPC-regio woont zijn de instellingen als volgt:
Netwerk ID (0)4444
Frequentie: 164(000)
Netwerk ID (0)5555 werkt alleen als je een CI+kaart in je TV hebt of een decoder met (ingebouwde) smartcard, geldt niet voor de Humax 5500, daarmee kun je alléén de vrije digitale zenders ontvangen en werkt (0)5555 niet.

***Mod. edit: ben je ook op zoek naar de juiste activeringscode, frequentie of netwerk-id? Klik hier voor Doorloop dan deze stappen voor jouw type tv.***

 

< Doorloop deze stappen > 

 

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Welkom op onze Community IrenaDro 🙂 Is het gelukt met alle tips die je hier hebt gekregen?
IrenaDro
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
N.N
Dank je wel! Het is gelukt! Was niet mogelijk geweest zonder jouw advies ??
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo IrenaDro ,
Graag gedaan, fijn om te lezen dat het gelukt is.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic