Eddd

Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

RCA RB32H1 analoog aansluiten

Gisteravond een nieuwe tv voor mijn dochter gekocht . Haar oude had geen dvb-c tuner .

via bol.com de rca rb32h1 aangeschaft , ziggo geeft aan dat je hier digitale kabel op moet kunnen kijken . Krijg in geen mogelijkheid de zenders er op geprogrammeerd , kan ook bij land instellingen. Alleen maar kiezen uit Frankrijk Duitsland Spanje Portugal Italië verenigd koninkrijk , geen Nederlands dus .

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Eddd
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

te Vroeg geklaagd ,staat nu op duitsland , maar het werkt z

 

bedankt ieder voor de snelle reacties

Bekijk in context

5 Reacties 5
Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Hallo,

Dit is een openbaar Ziggo forum, waar Ziggo klanten elkaar proberen te helpen. Tevens komen Ziggo moderators ( zij hebben “Ziggo” achter hun naam staan ) om de zoveel tijd langs in ieder topic. Zij hebben t.o.v. de helpdesk meer kennis, mogelijkheden & rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo-systeem inkijken.


Is het wel een Nederlands model?

Dit is een HD-ready toestel ( 1366x768 ) dus geen Full HD !!!!

 

Specificaties.

Schiksie

Level 11
  • 550Posts
  • 63Oplossingen
  • 119Likes

Welkom op de community @Eddd  
Heb je toevallig gisteren Radar gezien waarbij winkels bij bol.com tv's verkopen die eigenlijk voor andere landen zijn. Dat ging wel over een Samsung tv.

Ik zie nu wel dat ze een statement hebben gegevens dat die tv's wel op de Nederlandse markt zouden werken :
https://radar.avrotros.nl/uitzendingen/reacties/item/bolcom-lost-problemen-met-tv-niet-op-reactie-el...


Dat jullie tv niet eens op Nederlands kan is wel opmerkelijk dus ik zou zeggen gelijk aan de bel trekken bij bol.com.

Ik ben wel benieuwd of je alleen geen Nederlandse taal kan kiezen of het land Nederland ?
Als ik het zo lees zou je wel Nederlands moeten kunnen kiezen ?

 

OSD taal: Nederlands / Engels / Duits / Frans / Spaans / Italiaans / Portugees / Zweeds
Eddd
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Geen idee , instellingen staan wel allemaal aangegeven in Nederlands , maar qua land kan ik dus geen ned kiezen . Heb hem juist gekocht omdat ziggo aangaf dat deze geschikt was om van analoog naar digitaal te gaan . ( simpel tv’tje voor slaapkamer dochter ) 

 

Eddd
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

te Vroeg geklaagd ,staat nu op duitsland , maar het werkt z

 

bedankt ieder voor de snelle reacties

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

Er bestaan meerdere handleidingen, in deze staat:
 


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------


 

Uitgelicht topic