1
Vraag
2
Reacties
Durie

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Omschakelen: hulp nodig

wik hebben een abonnement bij jullie van ziggo voor beneden maar op mijn slaapkamer heb ik kabel televisie snap er helemaal niks van wat moeten wij doen
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hey Durie,

Heb je het over het stopzetten van het analoge signaal? Dan is de website www.ziggo.nl/schakelmee de makkelijkste weg. Daar zie je wat je nog moet doen als je eventueel analoog kijkt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Durie
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
snap er geen reet van
AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes
Hey Durie,

Heb je het over het stopzetten van het analoge signaal? Dan is de website www.ziggo.nl/schakelmee de makkelijkste weg. Daar zie je wat je nog moet doen als je eventueel analoog kijkt.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Welkom op de Community, Durie. Dat is duidelijke taal, maar wij helpen je hier graag op weg. Heb je het stappenplan al gevolgd?
Ronihd

Level 18
T.E.A.M.
  • 8181Posts
  • 311Oplossingen
  • 3210Likes
Durie wrote:
wik hebben een abonnement bij jullie van ziggo voor beneden maar op mijn slaapkamer heb ik kabel televisie snap er helemaal niks van wat moeten wij doen


Kabel TV en Ziggo zijn hetzelfde.

Ziggo is de naam van de provider die via de kabel "TV " zijn producten aan jou aanbied via de kabel 😉

Als het goed is dan zit er in je woning een stopcontact het zogenaamde AOP en daar moet je de coax kabels op aansluiten die naar je TV Toestellen gaan.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic