Hi
RBMLeenders , ten eerste van harte welkom hier!
Ten tweede kan ik mij voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent in hoe dit is verlopen! Logisch ook. Je kunt nu nog steeds geen digitale tv kijken en je moet ook nog eens betalen voor een monteursbezoek dat niet het gewenste resultaat heeft gehad. Het lijkt mij dan ook niet verkeerd om hier samen in te duiken om tot een passende oplossing te komen.
Ik ben dan ook met je gaan meekijken naar wat we voor je kunnen doen. Ik zie dan ook - tot mijn schok - dat je contact hebt gehad met de afdeling Opzeggingen en je abonnement hebt opgezegd. Dit zou ik echt bijzonder jammer vinden, omdat er wel degelijk een oplossing voor je beschikbaar is. Ik kan je namelijk zonder enkel probleem een Digitale Ontvanger sturen, waarmee jouw analoge signaal omgezet wordt naar het digitale signaal. Je kunt dan gewoon zonder problemen vanaf 1 september blijven genieten van je zenders.
We kunnen dat nog voor je terugdraaien als je wilt? Dan maken we de opzegging ongedaan en zorg ik ervoor dat de Digitale Ontvanger kosteloos je kant op komt. Je hebt daarbij ook recht op een gratis installatiemonteur om deze bij je te komen installeren.