RBMLeenders

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klacht monteursbezoek en mogelijkheden voor omschakeling analoog naar digitaal

Vandaag monteur op bezoek gehad na een contact met de helpdesk voor het omzetten van analoog naar digitaal.
De monteur heeft niets gedaan en het probleem blijft dat ik geen digitale televisie kan kijken.
Advies was dat ik de helpdesk moest bellen om een humax 5500 aan te vragen.
Daar kreeg ik te horen dat dat niet kon in mijn gebied. Dus is het probleem niet opgelost.
Dat betekent dus dat het (analoge) televisie signaal per 24 september komt te vervallen.

Een uur later een mail van Ziggo met daarin 50 euro kosten voor materialen. Wat heeft de monteur gedaan: Even gekeken signaal getest en de televisie installatie geprobeerd en dat lukte niet.
Overrichterzake is de monteur weer vertrokken.

Ik lees dat meerdere klanten zo'n mail hebben ontvangen en ook bij hen was hun probleem niet opgelost. Zij hadden hetzelfde meegemaakt
Ik heb direct de mail beantwoord dat ik niet akkoord ga met de factuur. maar krijg een undeliverable mail terug op dat mailtje.

Al met al wil ik vanwege bovenstaande een klacht indienen, maar telefonisch ging dat niet bij de agent omdat het telefoonsgesprek al zo lang duurde en er ook andere klanten waren.
Zoekend op de website geen klachtenformulier te vinden.
Hoe kan ik de klacht onder de aandacht brengen bij Ziggo, want er kan heel veel geleerd worden tbv van de klantvriendelijkheid.

Hoop op snelle en positieve reactie.
3 Reacties 3
Sparco1955

Level 16
  • 1781Posts
  • 171Oplossingen
  • 458Likes
RBMLeenders ,

https://www.ziggo.nl/klantenservice/abonnement/contact/formulier/

Niet bepaald een lekker formulier maar met een beetje geluk wel reactie.

Succes.
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Hoi,

Vervelend dat het allemaal zo gelopen is. Volgens mij kan je de 5500c gewoon gebruiken.

Ms kan Marije Ziggo je verder helpen
Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes
Hi RBMLeenders , ten eerste van harte welkom hier!

Ten tweede kan ik mij voorstellen dat je ontzettend teleurgesteld bent in hoe dit is verlopen! Logisch ook. Je kunt nu nog steeds geen digitale tv kijken en je moet ook nog eens betalen voor een monteursbezoek dat niet het gewenste resultaat heeft gehad. Het lijkt mij dan ook niet verkeerd om hier samen in te duiken om tot een passende oplossing te komen.

Ik ben dan ook met je gaan meekijken naar wat we voor je kunnen doen. Ik zie dan ook - tot mijn schok - dat je contact hebt gehad met de afdeling Opzeggingen en je abonnement hebt opgezegd. Dit zou ik echt bijzonder jammer vinden, omdat er wel degelijk een oplossing voor je beschikbaar is. Ik kan je namelijk zonder enkel probleem een Digitale Ontvanger sturen, waarmee jouw analoge signaal omgezet wordt naar het digitale signaal. Je kunt dan gewoon zonder problemen vanaf 1 september blijven genieten van je zenders.

We kunnen dat nog voor je terugdraaien als je wilt? Dan maken we de opzegging ongedaan en zorg ik ervoor dat de Digitale Ontvanger kosteloos je kant op komt. Je hebt daarbij ook recht op een gratis installatiemonteur om deze bij je te komen installeren.

Uitgelicht topic