liesbethenludie

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Informatie over huidige pakket i.v.m afbouw analoge signaal

na Uw mailtje over net vervallen van analoog signaal  ben ik mijn gegevens gaan bekijken,

ik had TV standaard, maar wat dit precies inhoud, vond ik niet.

Nu hebben we een nieuw tv toestel met CI card en de d ontvanger niet meer gekoppeld, omdat we 

dan met een afstandsbediening hoeven te werken.

Echter  in plaats van standaard TV heb ik nu de optie TV met CI  card om zeker te zijn, dat ik TV signaal houdt.

Nu stuurt ziggo een pakket af, terwijl ik de card al heb. en er worden kosten berekent,

ik hoef geen nieuwe card .

Kan ik het pakket terugsturen?????

 

mvg

  1. Thomassen

 

2 Reacties 2
Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes

Ik heb het moderatieteam gevraagd hier even naar te kijken.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Een hartelijk welkom op de Ziggo Community @liesbethenludie

Ontzettend goed dat je naar aanleiding van deze e-mail proactief jouw abonnement bent gaan bekijken. Je wilt natuurlijk voorkomen dat het beeld straks ineens op zwart gaat. Graag geef ik je meer helderheid over jouw abonnement. Ik raad je aan om jouw adresgegevens in je profiel te vermelden. Dit is alleen zichtbaar voor ons als moderator(s). Op basis daarvan kan ik je huidige abonnement onder de loep nemen en beoordelen of je daarmee al digital-proof bent. Wil je mij een seintje geven, zodra jouw adresgegevens zijn vermeld in je profiel? Dan neem ik direct een kijkje achter de schermen.

 

Uitgelicht topic