Rebel

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen ontvangst op kanaal 19 + 22

Ik maak op dit moment nog gebruik van een C+ module, maar deze geeft regelmatig problemen, waardoor het beeld weg valt.

Als ik deze verwijder en de TV zenders opnieuw instel, kan ik alles ontvangen, behalve kanaal 19 SBS9 en kanaal 22 BBC First.

Vooral naar BBC First wordt veel gekeken. Hoe kan ik deze ontvangen, zonder dat ik een extern kastje moet kopen (gebruik 3 tv's)

5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Wat voor abonnement heeft u bij Ziggo.

 

Ik heb zelf ook een CI+ Module en kan SBS9 en BBC First gewoon ontvangen op de CI+ Module, dan is het misschien een upgrade die uitgevoerd moet worden in het abonnement.

 

Is de juiste frequentie lijst van uw woonplaats goed ingevoerd.

Rebel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Met C+ module kan ik wel SBS9 + BBC First ontvangen, maar zoals ik al zei geven de C+ modules regelmatig problemen. Zonder C+ module ontvang ik alle zenders behalve SBS 9 en BBC First. De juiste frequentie lijst is ingevuld.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

https://www.ziggo.nl/televisie/zenderoverzicht/kabel-tv

 

Heb je thuis een tv-toestel met een digitale kabel (DVB-C) tuner? Dan kijk je onderstaande zenders zonder dat je daarvoor een smartcard of een aparte digitale ontvanger nodig hebt. Je hebt minimaal een abonnement op Kabel TV nodig. En natuurlijk een kabel naar je tv.

 

Hier staan dus SBS9 + BBC First niet bij, dit gaat alleen met CI+ of met een mediabox.

 

Rebel
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dan blijf ik voorlopig de C+ module gebruiken.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

Hoi @Rebel , welkom hier! 

 

Van je favoriete zenders wil je natuurlijk niets missen! Logisch dat je graag wilt blijven volgen wat er op SBS9 en BBC First uitgezonden wordt. Jammer genoeg is dat niet mogelijk door Digitaal Analoog te kijken. Je hebt hiervoor minimaal een CI+ module nodig zoals je nu ook hebt. Dit is alleen niet de enige optie. 

 

Je kunt bijvoorbeeld overstappen op het TV Start abonnement voor € 26,95 per maand. Je krijgt van ons dan een Humax mediabox om digitale tv mee te kijken. Deze kun je dan installeren op de tv waar je nu de CI+ module nog in hebt (die niet lekker meer werkt). Je krijgt dan toegang tot alle zenders die in het TV Start pakket zitten. In het zenderoverzicht zie je precies welke dat allemaal zijn. 

 

Heb je hier nog vragen over, laat het dan gerust weten. Ik help je daar dan graag bij. 

Uitgelicht topic