yusrie

Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Zoekfunctie Mediabox XL: Kan alleen de eerste letter intypen

Sinds enkele dagen kan ik geen woorden meer intyppen in de zoekfuntie. Pakt alleen de eerste letter. Batterijen vervangen maar zelfde probleem. Iemand ook dit zelfde probleem? Of een oplossing?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
vaak helpt een reset, (even stroomloos of via uit/aan knop achterzijde) en of de afstandbediening opnieuw koppelen. Dit doe je op het toetsenbord zijde.
ga zo dicht mogelijk met de ab naar de horizon, of leg deze op de horizon. druk de toets onder de 9 (2 kromme pijltjes, naar links en rechts wijzend) 10 sec. ingedrukt.

Mocht dit niet helpen, is een reset van de ab mogelijk. bij deze een link hoe dat moet.
https://ziggoforum.nl/topics/54405/

mocht dit ook niet helpen is er nog de fabriek herstel. Let op!: de opnames kunnen bewaard worden maar geplande opnames moeten opnieuw ingesteld worden.

succes gr Rob

Bekijk in context

4 Reacties 4
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
vaak helpt een reset, (even stroomloos of via uit/aan knop achterzijde) en of de afstandbediening opnieuw koppelen. Dit doe je op het toetsenbord zijde.
ga zo dicht mogelijk met de ab naar de horizon, of leg deze op de horizon. druk de toets onder de 9 (2 kromme pijltjes, naar links en rechts wijzend) 10 sec. ingedrukt.

Mocht dit niet helpen, is een reset van de ab mogelijk. bij deze een link hoe dat moet.
https://ziggoforum.nl/topics/54405/

mocht dit ook niet helpen is er nog de fabriek herstel. Let op!: de opnames kunnen bewaard worden maar geplande opnames moeten opnieuw ingesteld worden.

succes gr Rob
yusrie
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
reset heeft geholpen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes
Mooi dat het is opgelost! Succes verder!
sdejonge

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb dit ook geregeld. Soms doet hij het. Soms niet. Al een monteur langs geweest. Nieuwe afstandbediening gekregen. Resets helpen niet. Volgens mij ligt het aan dat kastje. Het on demand scherm blijft ook leeg. En kanaal 150 (netflix) en 151 (videoland) doen het ook niet als ik dit probleem heb. De rest doet het allemaal wel.

Uitgelicht topic