Sticky

Help ons de TV Gids te verbeteren op al onze diensten


Merk jij wel eens dat er in de TV Gids informatie ontbreekt, niet klopt of dat een Replay programma net voor het einde er mee ophoudt? Laat het ons dan weten! Onze mensen (Product/Kwaliteitsteam) verzamelt graag jullie feedback. Zo zorgen we er samen voor dat de TV Gids nog beter werkt.

Wat hebben we van je nodig?
We hebben een aantal situaties voor je uitgeschreven. Komt je dit bekend voor? Vul dan de voor jou geldende vragen in en mail deze naar: community@vodafoneziggo.com onder vermelding van: TV Gids. Vergeet niet je klantnummer te vermelden en op welke manier je de TV Gids gebruikt: Via Ziggo GO, de Mediabox XL, Cisco mediabox, Pace mediabox of een Ziggo koopbox. Alvast bedankt!

Het programma via Replay TV op Ziggo GO of op de Mediabox XL speelt niet helemaal af:
• Om welk programma gaat?
• Op welke zender is deze te zien?
• Wat is het tijdstip van de uitzending?

De TV Gids informatie ontbreekt:
• Gaat het om alle kanalen of juist specifieke kanalen?
• Bij het missen van de info op specifieke kanalen, geef dan hier aan om welke kanalen het gaat:
• Wanneer is voor het laatst de software bijgewerkt? (controleer dit via de volgende stappen: Instellingen-> Diagnostiek)

Komt de TV Gids informatie niet overeen met de daadwerkelijke uitzending?
• Om welk programma gaat?
• Op welke zender is deze te zien?
• Wat is het tijdstip van de uitzending?
• Welke informatie krijg je te zien?
• Heb je er een foto van gemaakt? Stuur deze dan even mee

Vergeet niet je gegevens mee te sturen:
Klantnummer:
Type TV Gids (via Ziggo Go, Mediabox XL, Pace etc.):

7 Reacties

Badge
Stuur ik een e-mail met de gevraagde informatie, krijg ik een antwoord dat het e-mailadres in kwestie daar niet voor bedoeld is ...

Misschien even alle collega's op de hoogte brengen van dit topic?
Reputatie 7
Badge +10
Gaan jullie vast veel informatie op ontvangen. Zal vandaag ook even een blikje open trekken met info 😁😉

Bedankt voor deze topic!
Reputatie 2
Badge +3
Tijdens de WK voetbal was het nogal een zooitje op de Duitse zenders (ARD,ZDF), waar regelmatig series van worden opgenomen, maar je uiteindelijk in een voetbalwedstrijd of nabeschouwing terecht kwam.
Geen idee of dat aan ziggo lag, of aan de Duitsers die iets minder gründlich waren bij het samenstellen van de EPG, na de nederlaag van hun Mannschaft 😏

Helaas geen exacte tijdstippen
Ziggo mediabox XL (IPV6)
Reputatie 7
Badge +11
@Auriga
Ziggo geeft weer wat de zenders leveren aan gids info en tijden,
de zenders weten "het best" wat ze uit gaan zenden op welke tijd.
Reputatie 2
Badge +3
Dat begrijp ik zelf ook @Be rt. De vraag is alleen: hoe actueel is dit?
Als er last-minute wijzigingen zijn, hoe snel is ziggo hiervan op de hoogte, en wordt de ziggo EPG dan tijdig bijgewerkt?
Ik neem aan dat zenders hun eigen EPG gegevens ergens in een feed zetten die kabelaars als ziggo kunnen oppikken en verwerken, en dat dit grotendeels geautomatiseerd is.
Dus als EPG gegevens niet kloppen zal dat meestal aan de aanleverende zender liggen. (Human error)
Ik heb op dit moment mijn klant nummer niet bij de hand, maar replay kan ik alleen nog zien op de app, niet op de media box! De films on de.mand is nog het zelfde toen ik de media box kreeg in december 2017
Persoonlijk vind ik dit maar waardeloos! Ik heb in de lijst met actie films maar 7 films!!! En onder thriller 14 films !!! Triest
Reputatie 7
Badge +9
@Meyl36 heeft ook een eigen topic 🙂

Reageer

    Inloggen
    Niet gevonden wat je zocht? Vind meer topics