1
Vraag
2
Reacties
Bertus44

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo Wifibooster

Kan een ziggo wifibooster ook in een houten tuinschuur waar het soms vochtig is?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Bertus44 welkom op de Community! Leuke (unieke) vraag. Gebruik je wifi bij het klussen?

Ik kan geen specificaties vinden over het gebruik van wifiboosters bij bepaalde vochtigheidsgraden of temperaturen. We schakelen dus over naar boerenverstand 😉

Wil je weten of het hele jaar apparatuur in een niet-verwarmde en vochtige ruimte houden negatieve invloed heeft op de levensduur? Dat is in het algemeen een ja!

Wifiboosters zijn voor binnenhuis gebruik. Laat het in de zomer gerust lekker in je schuur hangen. In de vochtige perioden neem je de unit lekker weer mee in huis als je in de schuur klaar bent.

Bekijk in context

4 Reacties 4
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Proberen is weten.

Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes

Hallo @Bertus44 welkom op de Community! Leuke (unieke) vraag. Gebruik je wifi bij het klussen?

Ik kan geen specificaties vinden over het gebruik van wifiboosters bij bepaalde vochtigheidsgraden of temperaturen. We schakelen dus over naar boerenverstand 😉

Wil je weten of het hele jaar apparatuur in een niet-verwarmde en vochtige ruimte houden negatieve invloed heeft op de levensduur? Dat is in het algemeen een ja!

Wifiboosters zijn voor binnenhuis gebruik. Laat het in de zomer gerust lekker in je schuur hangen. In de vochtige perioden neem je de unit lekker weer mee in huis als je in de schuur klaar bent.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ik heb hem ook in een schuurtje hangen voor buiten zonder verwarming, waar het af en toe goed koud en vochtig is.

Kou en vocht geven condens, maar de Wifibooster blijft behoorlijk warm en ik vermoed dat dit hem droog genoeg houd.

Hier hangt hij inmiddels al 3 jaar.

Casper67

Level 7
  • 167Posts
  • 2Oplossingen
  • 44Likes
Be rt wrote:

Ik heb hem ook in een schuurtje hangen voor buiten zonder verwarming, waar het af en toe goed koud en vochtig is.

Kou en vocht geven condens, maar de Wifibooster blijft behoorlijk warm en ik vermoed dat dit hem droog genoeg houd.

Hier hangt hij inmiddels al 3 jaar.

Kijk, heel handig om deze ervaringen te lezen, want ook bij mij is de WiFi-deking in de tuin gewoon slecht door de isolatie in de muren en ramen.

Ik wil dan ook binnenkort de WiFi-booster aanschaffen om op dezelfde wijze te gebruiken. Hij zal dus in de schuur in het stopcontact gehangen worden en niet meer aangeraakt worden 🙂

Thanks.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic