UniekeNaam9999

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ziggo AP C7 Wifibooster: de WPS-knop is ook resetknop

Zoals aanbevolen door Ziggo heb ik de wachtwoorden en namen van mijn netwerk aangepast. Geen probleem. Tot ik via de WPS-knop op de WIFI-booster  mijn printer weer op de WIFI wilde krijgen. Toen werd de WIFI-booster weer gereset en was ik terug bij af.

Hoe kan ik de WPS-knop gebruiken zonder dat mijn beveiliging weer gereset wordt naar de standaard instellingen?

Alvast bedankt,

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Volgens mij hoef je WPS knop maar een paar seconden in te drukken en meer dan 10 voor een reset.

“Ik heb de wifi op de Connectbox uitgezet omdat ik het idee had deze de wifi van de wifibooster in de weg zat.”

Ik heb hier beiden aan met nog een wifibooster verder in huis en dat geeft een nog betere wifi dekking, zorg wel dat de 2,4 en 5 GHz van de ene op een ander kanaal zitten dan de andere.

Bekijk in context

5 Reacties 5
MichielKromhou1

Level 2
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi, ik heb denk ik hetzelfde probleem. Ik heb de wifi op de Connectbox uitgezet omdat ik het idee had deze de wifi van de wifibooster in de weg zat. Echter, mijn printer kan alleen via WPS verbinden en de WPS knop van de Wifi booster lijkt niet te werken als je hem kort indrukt, en als je hem lang indrukt triggert dit een herstart?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Volgens mij hoef je WPS knop maar een paar seconden in te drukken en meer dan 10 voor een reset.

“Ik heb de wifi op de Connectbox uitgezet omdat ik het idee had deze de wifi van de wifibooster in de weg zat.”

Ik heb hier beiden aan met nog een wifibooster verder in huis en dat geeft een nog betere wifi dekking, zorg wel dat de 2,4 en 5 GHz van de ene op een ander kanaal zitten dan de andere.

Gianna
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2553Posts
  • 180Oplossingen
  • 346Likes

Goedemiddag @UniekeNaam9999, Welkom op de Community! 

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik zie dat @Be rt al aan het meedenken is. Helemaal super! 
Is het ook niet gelukt als je de WPS knop enkele seconden ingedrukt houdt? 

UniekeNaam9999
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dankjewel @Gianna Ziggo  en @Be rt voor de hulp. Inmiddels heb ik de printer handmatig aan de Wifi gekoppeld. Ik wist niet van het verschil tussen kort en lang indrukken van de WPS-knop. Ik heb hem vrij lang ingedrukt, dus dat zal de oorzaak van de reset zijn.
 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@UniekeNaam9999 TOP, veel succes gewenst verder.

Uitgelicht topic