Windows 10, wat zijn jouw ervaringen?



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

135 Reacties

Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?

Het heeft niets speciaal met de Ziggo-e-mailaccounts te maken, maar gewoon met e-mail-accounts die niet van Microsoft zijn, kan dus ook KPN of Telfort of T-Mobile of welk account dan ook zijn dat niet (goed) werkt via de Windows-app. Nog een onvolkomenheid in de software.
Bij sommige mensen werkt het wel goed, maar bij de meesten nog niet is mijn ervaring.
Beste forumleden,

Ik krijg het niet voor elkaar mijn ziggo e-mailaccount in te stellen in de mail-app van windows 10.Hij kan niet synchroniseren en geeft aan dat de instellingen van het mail-account verouderd zijn.De imap instellingen die ik invoer zijn allemaal correct en mijn Hotmail en outlook account werken wel gewoon in de app.Heeft er hier iemand een oplossing want de medewerker van ziggo kon mij ook niet helpen.Ik hoor graag van iemand wat ik hieraan kan doen.

Mvg

Dat kan kloppen, alleen het @outlook.com-account van Microsoft werkt (redelijk) goed binnen de app.
Het beste is om een los e-mailprogramma zoals Windows Live Mail of iets anders daarvoor te gebruiken of de webmail van Ziggo.


Ok jammer het leek me juist zo fijn om alles in 1 overzichtelijke app bij elkaar te hebben,maar dit gaat dus niet werken.Bedankt voor de informatie maar betekent het dus dat niemand met een ziggo e-mail deze kan gebruiken in deze app?

Het heeft niets speciaal met de Ziggo-e-mailaccounts te maken, maar gewoon met e-mail-accounts die niet van Microsoft zijn, kan dus ook KPN of Telfort of T-Mobile of welk account dan ook zijn dat niet (goed) werkt via de Windows-app. Nog een onvolkomenheid in de software.
Bij sommige mensen werkt het wel goed, maar bij de meesten nog niet is mijn ervaring.


Ok duidelijk nogmaals dank voor uw snelle antwoord.
@AvW:
Graag gedaan:)
wellicht geef ik nu overvloedige informatie, maar via mijn werk kom ik met zeer grote regelmaat mensen tegen die Windows 10 hebben geïnstalleerd en veel klachten ervaren.
In bijna alle gevallen komt dit omdat de fabrikant van de pc/laptop voor dat model geen windows 10 drivers beschikbaar heeft. Ik wil dus met klem aanraden om eerst te kijken via de website van de fabrikant of die er zijn voor de computer in kwestie. het zou vervelend zijn dat als je de upgrade gedan heb, je er achter komt dat de camera/microfoon niet meer gevonden wordt of dat bijvoorbeeld de volume niet meer te bedienen is via het toetsenbord
Reputatie 1
Ook ik heb mij laten verleiden tot de overstap naar Windows 10. Aanvankelijk verrast door de nieuwe werkomgeving begon ik mijn omgeving te enthousiasmeren, maar die hielden de boot nog even af....en gelijk hadden ze. Na 2 dagen de eerste crash, die werd kennelijk waargenomen door Windows zelf, want ik kreeg de melding dat het opnieuw geinstalleerd zou worden. Na de hernieuwde installatie werd er een lijst gepubliceerd met geinstalleerde progjes en apps die daarbij het veld moesten ruimen, oa ook de betaalversie van de virusbeveiliging van Ziggo, en nog wat progjes waarvoor ik betaald had. Terugzetten uit die lijst bleek niet mogelijk! Zo'n 3 weken later volgde de 2e crash, wederom met een hernieuwde installatie, en de beruchte lijst met met progjes/apps die kennelijk 10 behoorlijk in de weg zaten. Mijn abonnement (3) op de virusbeveiliging bleek toen opgebruikt, 1 op m'n laptop, maar was gelukkig via de code te herplaatsen. Onnodig te vermelden dat mijn aanvankelijke enthousiasme danig bekoeld is!

ps; Ook de combinatie Windows 10 & Google (waar ik een fervente fan van ben) is geen probleemloze!
Reputatie 4
Badge +4
Ik heb een goede ervaring met transitie naar Windows 10. Je moet altijd een backup hebben, dus documenten verliezen door de transitie naar Windows 10 is geen excuus.

Loopt daarna Windows 10 niet aardig? Er is een oplossing: Windows 10 sleutel opzoeken en opschrijven, Windows 10 installatie op DVD branden, systeempartitie formateren en Windows 10 schoon installeren.

Na de eerste installatie van Windows 10 de computer is reeds geactiveerd voor gebruik van Windows 10, dus Windows 10 zal daarna keurig activeren.
Reputatie 3
Badge +2
Om je sleutels te vinden gebruik de volgende software.

Product KeyFinder
https://www.magicaljellybean.com/keyfinder/

Kun je dan opslaan of afdrukken.
Sotware zit wel opencandy,voor hen die dit een probleem vinden.

Groeten.