Windows 10 October 2018 Update 1809 is nu beschikbaar.

Toon eerste bericht

34 Reacties

Reputatie 2
Badge +2
mguzz schreef:

@efok Ja ondanks de beta testers slipt er altijd wel iets tussendoor, de Horizon box scheen ook uitgebreid getest te zijn maar wat daar nog achterweg kwam…..
Nog steeds loopt men tegen problemen aan als je de box in een thuisnetwerk opneemt.

Horizon box is ook wel een apparaat apart zeg 😂

Ik heb de nieuwe Windows ook al eerder geïnstalleerd wel clean install gedaan en alles lijkt prima te werken, wel nog een tip die ik voor veel mensen. Ik zie vaak dat de meeste de drivers installeren die ze via de OEM krijgen aangeboden zoals chipset drivers etc echter laat eerst even Windows update de drivers installeren vaak zijn deze recenter en ook getest. Natuurlijk is het wel altijd een goed idee om de video drivers gewoon van NVIDIA/AMD/Intel website af te halen 🙂
Reputatie 6
Microsoft kan verloren data door Windows 10 October 2018 Update herstellen

Wel word geadviseerd Windows zo weinig mogelijk te gebruiken, komen ze nu mee!
Reputatie 6
Badge +9
Updates zijn weer begonnen blijkbaar.
Vanmorgen was ik aan de beurt 😉
Geen vreemde zaken overigens, ging moeiteloos.
Reputatie 7
Badge +31
https://tweakers.net/nieuws/144359/microsoft-wil-uitrol-w10-october-2018-update-hervatten-na-verhelpen-verwijderbug.html

Bij de vorige Windows 10-versie lieten gebruikers weten dat daardoor soms lege kopieën van mappen konden ontstaan. Microsoft wilde dit verhelpen met de October 2018 Update door die duplicaten te verwijderen. Nog aanwezig bestanden in die 'oude' mappen werden echter ook verwijderd.
Volgens Microsoft was het aantal gevallen klein, een honderdste van een procent van de installaties van Windows 10 October 2018 Update. Ook claimt het bedrijf verwijderde bestanden bij gebruikers terug te kunnen halen. Gedupeerden moeten daarvoor contact opnemen met de klantenservice van Microsoft. 020 500 1500
Badge +8
Rustig afwachten of het allemaal wel echt gefixed is. Dit was dus een mislukte fix van een fout in de update van een half jaar geleden? Gaat echt lekker daar.
Hoe moeilijk is het om de documenten map überhaupt gewoon met rust te laten bij een OS-update?
Reputatie 7
Badge +15
Vanochtend bij een bedrijf een (verplichte) update gehad en alle geupdate pc's hadden direct problemen met inloggen op het domein en benaderen van shares.
Reputatie 7
Badge +31
Was dit de 1809 of de 2018-10 of zelfs nog eerder? @Nick999
Interessant om te weten.
Badge +8
Die shares zal weer met het uitzetten van SMBv1 te maken hebben. Prima dat ze een verouderde versie van SMB uitfaseren, maar zorg dan wel dat het in de nieuwe versie wel werkt. Nu zie je dat iedereen SMBv1 in het register maar weer aanzet, om zijn shares weer te kunnen vinden.

Reageer