1
Vraag
2
Reacties
meer1963

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Webspace wachtwoord resetten

Kan Ziggo het paswoord van mijn webspace resetten?

Kan wel inloggen op mijn webspace, maar kom niet voorbij het paswoord.
Paswoord van mijn Ziggo mail werkt niet.
Zo staat het wel op de support pagina van Ziggo
Ander paswoord weet ik niet meer. Heb het al twee jaar niet meer gebruikt.
Is nog uit het upc tijdperk - members.upc.nl

Wil de pagina aanpassen, maar dat kan ik nu wel vergeten.
Iemand een idee of dat nog kan?
Helpdesk is in deze waardeloos gebleken en verwijzen naar de community
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
En toen was er wel nieuws! Het blijkt niet mogelijk om de koppeling tussen het wachtwoord van de e-mailaccounts en de Webspace te herstellen.

Als je het wachtwoord van je Webspace kwijt bent zal deze door ons handmatig aangepast moeten worden. Hiervoor kun je een melding maken op de Community en daarna de details van jouw Webspace doorgeven aan een moderator.

FC1967 en Onnovb, kan ik jullie hierbij helpen? Stuur me dan je klantnummer en het adres van je webspace in een privébericht.

Bekijk in context

12 Reacties 12
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Ziggo moderators kunnen het misschien nog wel, zij komen eens in de paar werkdagen langs in ieder topic.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hoi meer1963, welkom op onze Community! Vervelend dat onze Klantenservice hier geen raad mee weet, ik kan je absoluut helpen. Het is een uitstervende dienst dus nieuwe medewerkers krijgen hier sowieso geen training voor, maar ook de informatie die wel te vinden is is erg beknopt.

Kun je mij een privébericht sturen met je klantnummer en de webspace waar het om gaat?
Onnovb

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Mark Ziggo, kun je mij ook helpen? Ik kan mijn website (Webspace) niet meer bereiken met FTP. Jullie advies werkt niet (servernaam: homedrive.ziggo.nl, gebruikersnaam: volledige e-mailadres, wachtwoord van e-mailadres). Dat was een maand geleden ook al zo, maar toen bleken de oude instellingen nog wel te werken (server: members.chello.nl, gebruikersnaam: alleen het deel van het emailadres voor de @, wachtwoord: het voorlaatste).

Maar nu werkt dat helaas ook niet meer. Ik heb allerlei combinaties geprobeerd, maar niets werkt. Kun je mij vertellen hoe ik wel contact kan maken met de ftp-server? Anders blijft er allerlei verouderde informatie op mijn site staan, en dat wil ik natuurlijk niet. Alvast bedankt!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Onnovb, hm. Dit is de derde melding binnen korte tijd, graag ontvang ik ook jouw klantnummer via een privébericht.

De andere twee heb ik ook nog geen oplossing voor kunnen realiseren, dit begint op een algemeen issue te lijken i.p.v individuele problemen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
We weten inmiddels zeker dat het aan onze database ligt. Het wachtwoord van het e-mailaccount wordt niet naar de Chello/upcmail webspace's doorgespeeld.

Ons systeembeheer is ermee bezig, ik hoop dat er een snelle fix kan komen.
FC1967

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan er een seintje komen als de fix van de systeembeheerder gereed is ?

BVD
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
FC1967 wrote:
Kan er een seintje komen als de fix van de systeembeheerder gereed is ?
Jazeker.
FC1967

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Mark Ziggo
enig idee hoe lang dat zal gaan duren ?
met vriendelijke groet
Frans
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Sorry Frans, dat zou ik volledig uit mijn duim moeten zuigen. We vragen meerdere malen per week om een update, maar nog geen nieuws te melden.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
En toen was er wel nieuws! Het blijkt niet mogelijk om de koppeling tussen het wachtwoord van de e-mailaccounts en de Webspace te herstellen.

Als je het wachtwoord van je Webspace kwijt bent zal deze door ons handmatig aangepast moeten worden. Hiervoor kun je een melding maken op de Community en daarna de details van jouw Webspace doorgeven aan een moderator.

FC1967 en Onnovb, kan ik jullie hierbij helpen? Stuur me dan je klantnummer en het adres van je webspace in een privébericht.
nubro01

Level 5
  • 84Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Mark Ziggo s.v.p. ook het wachtwoord van http://members.upc.nl/rnuberg/ resetten!
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
nubro01 wrote:
Mark Ziggo s.v.p. ook het wachtwoord van http://members.upc.nl/rnuberg/ resetten!

Aangevraagd, in afwachting van verwerking.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic