kan niet inlogg

Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

webspace - niet meer toegankelijk

kan niet meer inloggen op mijn webspace gegevens van mijn draaiende site is dus niet meer toegankelijk
38 Reacties 38
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Het zou kunnen dat de site in onderhoud is dat je er niet op kan inloggen door werkzaamheden.

Als het een draaiende webspace is dan is er niks aan de hand, maar als deze na 2015 is aangemaakt dan wordt hier geen service meer aan verleend omdat Ziggo er mee gestopt is.

We horen graag even meer van je.
Anders hier even op deze site proberen https://www.ziggo.nl/klantenservice/internet/webspace
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bovenstaande site ken ik al maar bied geen soelaas
gebruik webspace sinds het jaar 2000, maar in de loop van de jaren daarna wel mijn abonnement steeds aangepast aan mijn wensen. Nu was ik weer eens toe aan veranderingen cq aanpassingen aan mijn site maar kom nu niet meer via ftp binnen. Dus valt er niets te veranderen. Via helpdesk kom ik ook niet veel verder dan we kunnen niets betekenen of moet mijn website maar elders onderbrengen. Maar wat ik wil is dat mijn site dan volledig uit webspace bij Ziggo verdwijnt. Maar dat gaat hem niet worden vrees ik
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat is opzich niet zo handig. Gelukkig pakt een moderator dit topic ook op en kan dan kijken wat er gaande is en je 1 op 1 helpen, zij kunnen net iets meer dan ik.

Heb nog even geduld, mocht het te lang duren, geef dan even hier een reactie, dan trekken wij aan de bel bij een moderator.
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
okay afwachten dus, maar alvast bedankt
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
geduld heb ik wel maar enig idee hoe lang?
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
bijna een dag geleden maar nog steeds geen reactie van een moderator over huidige bovenstaand problematiek
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
xGarfieldx-Dave
zou jij een moderator kunnen "bellen"
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey kan niet inloggen bij webspace . Goeie gebruikersnaam ;-). Dit zegt meteen genoeg.

Laten we even bij het begin beginnen; wat lukt er precies niet aan het inloggen? Krijg je een (fout)melding te zien? En zo ja; wat is de melding?
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Lycke

kan niet verbinden met de server, instellingen wachtwoord etc. zijn goed.
kan niet inlogg
Topicstarter
Level 1
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
begreep van de helpdesk dat als je je abonnement hebt veranderd je webspaceruimte kwijt bent.
Mocht dit zo wezen zou ik graag mijn bestanden / foto"s etc graag terug willen of verwijderd zien.
HuVaHe

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik heb ook net (14-02 11:30) geprobeerd om ftp te gebruiken, volgens de aanwijzingen op de webspace pagina.
Ik krijg de volgende melding in het FTP programma:
Status: Resolving address of homedrive.ziggo.nl
Status: Connecting to 212.54.40.6:21...
Error: Connection timed out after 20 seconds of inactivity
Error: Could not connect to server

Mijn Website staat wel on-line: http://members.chello.nl/hhelvoort/asterix_index.htm
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
HuVaHe wrote:
ik heb ook net (14-02 11:30) geprobeerd om ftp te gebruiken, volgens de aanwijzingen op de webspace pagina.
Ik krijg de volgende melding in het FTP programma:Status: Resolving address of homedrive.ziggo.nl
Status: Connecting to 212.54.40.6:21...
Error: Connection timed out after 20 seconds of inactivity
Error: Could not connect to server

Mijn Website staat wel on-line: http://members.chello.nl/hhelvoort/asterix_index.htm

Offtopiv HuVaHe Leuke website :blush:

Mijn staat ook op http://members.chello.nl/dfa.pieters - ik heb geen inlog meer maar de Link doet het wel :wink:
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Hey kan niet inloggen bij webspace en HuVaHe

Wanneer je de melding krijgt dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de server, zal dit inderdaad niets met de inloggegevens te maken hebben. Ik ben benieuwd; proberen jullie thuis op jullie Ziggo verbinding in te loggen, of op een andere locatie? En maken jullie wellicht gebruik van een VPN verbinding? Kan het zijn dat je ooit bezig bent geweest met het openzetten/blokkeren van poorten in je modem?

Ik hoor graag van jullie!
HuVaHe

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
ik doe dit vanuit huis, via de Ziggo aansluiting.
Pingen naar 212.54.40.6 lukt wel (ttl=249 20 ms) staat poort 21 wel open?
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
HuVaHe wrote:
ik doe dit vanuit huis, via de Ziggo aansluiting.
Pingen naar 212.54.40.6 lukt wel (ttl=249 20 ms) staat poort 21 wel open?



Via welke weg log je nu precies in? (of probeer je in te loggen)? members.chello.nl of homedrive.ziggo.nl ?
HuVaHe

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Het volgende ook nog gebrobeerd:
commando in het terminalwindow:
>telnet homedrive.ziggo.nl 21
Connecting To homedrive.ziggo.nl... Could not open connection to the host on port 21: Connect failed
HuVaHe

Level 2
  • 21Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
met het FTP programma maak ik verbinding met homedrive.ziggo.nl
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes
Wil je het eens met members.chello.nl proberen? Daar is namelijk jouw webspace 🙂


Toevoeging; als host, bedoel ik dan.
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes
Hm de Server lijkt niet bereikbaar.
Gek.
Zie plaatje van mijn output bij FileZilla onder Windows.

Je gebruik toch niet letterlijk user@chello.nl?
Er moet natuurlijk je eigen username staan maar die zul je wel hebben aangepast, alvorens je het plaatje maakte. Toch?
Er zou dan trouwens een Login Probleem te zien zijn.

Dat wordt nadenken.
Weet je hoe je een Route kunt tracen?
Onder Win gaat dit met:
tracert homedrive.ziggo.nl

Uitgelicht topic