1
Vraag
2
Reageer en help mee
aweterings

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wachtwoord wordt als suggestie getoond bij Ziggo Connectbox

Wanneer ik middels mijn browser en het IP-adres van de Connectbox in wil loggen in de backend en de eerste paar tekens van het wachtwoord type, wordt het gehele wachtwoord als suggestie getoond. Gebeurd wanneer ik middels een iOS apparaat inlog. Weet niet of het een instelling is maar wellicht ligt het aan het type veld. Meer mensen deze “functionaliteit” gezien?
3 Reacties 3
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Waarschijnlijk staat er iets als "auto-aanvullen" of "save=password" aan in de browserinstellingen.
aweterings
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nick999 wrote:
Waarschijnlijk staat er iets als "auto-aanvullen" of "save=password" aan in de browserinstellingen.

Wel apart dat auto invullen kan op een wachtwoord veld mi, wellicht niet als zodanig geconfigureerd in de webpage...
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Valt wel mee. Ik gebruik Chrome en die heb ik zo ingesteld dat niet alleen gebruikersnaam en wachtwoord op diverse sites worden ingevuld voor me, maar ook postcode, telefoonnummer etc automatisch worden ingevuld.

Overigens is de Connectbox niet echt super beveiligd tegen weergave van wachtwoorden. Bekend probleem maar in principe gebeurt dit alleen vanaf het interne netwerk en niet van buitenaf.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic