duinmaijer

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wachtwoord Webspace resetten

Ik kan geen verbinding meer krijgen met mijn ziggo webspace. Volledig emailadres als gebruikersnaam en wachtwoord daarvan als wachtwoord werkt niet.

Hoe kan ik mijn wachtwoord laten resetten?

Cor Duinmaijer

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen en welkom op de Ziggo Community @duinmaijer!

Wat leuk dat je nog gebruik maakt van webspace! Ik kom dit niet vaak meer tegen, dus ik ben even voor je op onderzoek gegaan. Hier  en hier vind je instructies om toegang te krijgen tot webspace. Je hebt hiervoor dus de inloggegevens van jouw e-mailadres nodig. Als het FTP-account niet werkt met het juiste wachtwoord, dan is er mogelijk in het FTP-programma een verkeerd wachtwoord onthouden of in de browser. Je kunt het beste dan even het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen in Mijn Ziggo. Vervolgens log je met dit nieuwe wachtwoord in bij webspace. Laat je mij weten of het is gelukt?

Bekijk in context

2 Reacties 2
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Goedemorgen en welkom op de Ziggo Community @duinmaijer!

Wat leuk dat je nog gebruik maakt van webspace! Ik kom dit niet vaak meer tegen, dus ik ben even voor je op onderzoek gegaan. Hier  en hier vind je instructies om toegang te krijgen tot webspace. Je hebt hiervoor dus de inloggegevens van jouw e-mailadres nodig. Als het FTP-account niet werkt met het juiste wachtwoord, dan is er mogelijk in het FTP-programma een verkeerd wachtwoord onthouden of in de browser. Je kunt het beste dan even het wachtwoord van jouw e-mailadres wijzigen in Mijn Ziggo. Vervolgens log je met dit nieuwe wachtwoord in bij webspace. Laat je mij weten of het is gelukt?

duinmaijer
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

goedemiddag, dank voor de snelle reactie.

Met je hulp is het prima gelukt! Klasse.

 

Uitgelicht topic