EBakker

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Wachtwoord veranderen Connectbox

Ik wil de wifi-instellingen van mijn Connect-Box wijzigen, maar krijg geen toegang, omdat ik het wifi wachtwoord kwijt ben. Ik heb al die letters en cijfers, die onder op de box staan, veranderd voor een eigen wifi wachtwoord. Nu kom daar zonder wachtwoord niet meer bij.

Wat voor actie(s) kan ik uitvoeren om een nieuw wachtwoord in te voeren. Ik zal dan ook zo slim zijn deze op een goede plek te bewaren.
Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Verwijderd account
Niet van toepassing

Je logt in met het gatewayadres van het modem, dan geef je het toegangsgetal van het modem in en daarna kun je de wi-fiwachtwoorden wijzigen, eerstgenoemde gegevens staan ook ondetop de sticker van het modem.

Toegevoegd door moderator:
 

 

Bekijk in context

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U kunt de modem resetten naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen door het switchje in het gaatje op de achterkant van de modem met een paperclip of tandenstoker ca. 30 seconden ingedrukt te houden en de modem daarmee opnieuw te laten opstarten.

Daarna zou u moeten kunnen inloggen met de 8-cijferige code die op uw modem is vermeld, nadat u zich op het netwerk heeft aangemeld met de SSID en wachtwoord die u eveneens op de modem te vinden zijn.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing

Je logt in met het gatewayadres van het modem, dan geef je het toegangsgetal van het modem in en daarna kun je de wi-fiwachtwoorden wijzigen, eerstgenoemde gegevens staan ook ondetop de sticker van het modem.

Toegevoegd door moderator:
 

 

Jan F.

Level 20
  • 17046Posts
  • 1330Oplossingen
  • 2617Likes
U kunt de modem resetten naar de oorspronkelijke fabrieksinstellingen door het switchje in het gaatje op de achterkant van de modem met een paperclip of tandenstoker ca. 30 seconden ingedrukt te houden en de modem daarmee opnieuw te laten opstarten.

Daarna zou u moeten kunnen inloggen met de 8-cijferige code die op uw modem is vermeld, nadat u zich op het netwerk heeft aangemeld met de SSID en wachtwoord die u eveneens op de modem te vinden zijn.
EBakker
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Beste N.N.

GEWELDIG antwoord. Ben weer helemaal gelukkig en heb alles weer onder controle.
Verwijderd account
Niet van toepassing
EBakker wrote:
Beste N.N.

GEWELDIG antwoord. Ben weer helemaal gelukkig en heb alles weer onder controle.

Goed om te lezen dat het gelukt is.:)

Uitgelicht topic