Over de kwaliteit van je It Consultant en de contacten van het bedrijf met Ziggo kan ik niet oordelen.
Opmerkelijk is wel dat daar geen goed resultaat uit komt. Eigenlijk gek.
Professionals onder elkaar zou toch moeten lukken, denk ik zo.
Kan aan Ziggo liggen, maar ook aan je Consultant. Wie het weet, mag het zeggen.
Welk bedrijf is dat? Dan krijg ik een iets beter beeld.
Het is me nu duidelijk dat je:
- op de werklokatie een eigen VPN Server hebt
- je vanuit huis geen contact kunt maken met die Server
Voor de rest weet ik nog niks. Ja iets met Zyxel op de werklokatie, denk ik.
Geeft verder niks- het is jouw persoonlijke ding niet.
Zoals gezegd: kan je IT-Consultant niet iets Posten hier?
Wat heb je thuis voor Modem/Router van Ziggo?
Het zal wel een ConnectBox zijn. Welke firmware staat daar op?
Wat zijn de foutmeldingen als je een connectie probeert te leggen?
Kun je bij een log file komen van de VPN Client die je gebruikt?
Wat staat daarin? Hoe heet die VPN Client?
Waarschijnlijk zal je It Consultant dat ook al hebben onderzocht.
Vruchteloos, kennelijk.
Of is dat niet gedaan? Dan kunnen we wellicht samen verder praten.
Kies maar.
Bij Radar heb je weinig kans op een advies voor een technische oplossing.
Gr Han