Ik heb soortgelijk topic gevonden (
hier), maar dat ging over de 'ubee-evw321b'.
Zij gaven 2 oplossingen aan, namelijk:
1) Firewall op low.Maar ik zie daar geen mogelijkheden voor (anders dan helemaal uitzetten)
2) Wifispots uitzetten.Die stond uit (en heb ik blijkbaar zojuist per ongeluk aangevraagd. Afhankeklik van de reacties zal ik dat dan weer uitzetten :-))
Maar daarom toch een nieuw topic voor mijn situatie:
ik werk soms thuis met mijn werklaptop die met het programma 'Pulse Secure' verbinding maakt met het netwerk van het bedrijf. Het heeft in het verleden gewerkt (zeker nog in 2018) en volgens mij hadden we toen ook al de Connect Box.
We hebben een paar weken ook een nieuwe splitter geinstalleerd (we hadden geen internetproblemen, maar wel tv-signaal). Ik weet eerlijk gezegd niet of daarna de problemen begonnen zijn, want ik werk niet erg regelmatig vanuit huis.
Maar in ieder geval de laatste paar weken wil de VPN geen verbinding meer maken. Op wifi, of op de kabel.
De IT support van het werk vroeg meteen of ik Ziggo had, want blijkbaar is het een bekend probleem. Zij waren overtuigd dat de klantenservice mij kon helpen, maar helaas verwezen zij mij naar jullie, de community
🙂 Dus vandaar mijn vraag of iemand me kan helpen met de combinatie van deze software en modem?
Alvast hartelijk bedankt!