1
Vraag
2
Reacties
sojab0on

Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes

veel devices niet met naam zichtbaar in connectbox maar als onbekend

Ik heb een aris connectbox en de volgende devices bekabeld aan de connectbox

Wifi booster via kabel (softwaremdded acher C7 van ziggo zelf) word zichtbaar als onbekend.

sony smart tv word ook niet met juiste naam weer gegeven. zou KD-49XE8099 moeten op komen volgens zn netwerknaam instelling maar word gezien als onbekend

Onkyo versterker die als naam normaal nkyo HT-L05 E3CD02 overal aangeeft ziet de connectbox al am355x-opt

Heb een tijdje een aparte router gehad en het modem in bridge en die router pakte wel nettjes alle echte namen op.

Is dit en bug van de connect box dat hij verkeerde namen of doodleuk onbekend opgeeft?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat wat jij omschrijft komt ook in mijn Arris Connect Box voor, je bent er niet de enige in.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Dat wat jij omschrijft komt ook in mijn Arris Connect Box voor, je bent er niet de enige in.
sojab0on
Topicstarter
Level 9
  • 291Posts
  • 9Oplossingen
  • 63Likes
is toch raar als een mikrotik rb3011 en een ver verouderde netgear firewall met router functie beide dit niet hebben en allen devices gewoon met juiste namen opgeven en de connectbox dit niet goed kan opvragen of gewoon niet goed doet.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23611Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes
Je hebt er een goed punt, maar het kan vele oorzaken hebben, Update van de software, Erkenning van namen, maar noem maar een voorbeel Linksys Cisco was eerst 2 bedrijven, toen werd het samengevoegd en vervolgens draaien ze weer apart van elkaar, dus welke naam moet je dan neerzetten.

Het is raar, mag niet kunnen, en misschien een optie dat dit zelf kan worden aangepast om conflict te voorkomen.

Ik begrijp je helemaal.:wink:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic