JustSky

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Trage tot geen verbinding bij openen website via VPS (home-hosted)

Beste

 

Ik heb overlaatst een oude (njaa, wat is oud) PC omgezet naar een soort home-hosted VPS. Dit omdat ik ook mijzelf bezig hou met het maken van bepaalde systemen en websites, heb ik op deze PC xampp gezet. Nu is het zo, als ik de apache en MySQL opstart werken deze allemaal enkel zijn ze supertraag geworden als ik ze vanop een andere PC wil bereiken. Het gaat zelfs zo erg dat mijn internet, televisie en telefonie allemaal blokkeren tot ik de internetverbinding van de VPS stopzet.

Portforwarding is ok.
Server is ok.
Verbinding naar router is ok.

Wat is nu de reden dat mijn internet, televisie en telefonie uitvalt nadat ik wil verbinden met mijn website?


Alvast bedankt
Philipp

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zie dit Topic:
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/nat-loopback-problemen-compal-connectbox-nas-se...

Als je inderdaad een Compal hebt kun je je in dat Topic melden voor vervanging door een Arris.
De daar gemelde problemen zijn:

  • geen NAT Loopback
  • Compal crashed bij benadering van een dienst in je netwerk (NAS Web Server, ….), vanuit een ander netwerk via het externe Ziggo Ip.

Het laatste lijkt me zeker op jou van toepassing.

Bekijk in context

4 Reacties 4
efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Gebruik je NAT loopback, om verbinding met je server te maken? Dus via je externe IP adres? Daar gaan sommigen connectboxen domweg van plat.

 

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Zie dit Topic:
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/nat-loopback-problemen-compal-connectbox-nas-se...

Als je inderdaad een Compal hebt kun je je in dat Topic melden voor vervanging door een Arris.
De daar gemelde problemen zijn:

  • geen NAT Loopback
  • Compal crashed bij benadering van een dienst in je netwerk (NAS Web Server, ….), vanuit een ander netwerk via het externe Ziggo Ip.

Het laatste lijkt me zeker op jou van toepassing.

JustSky
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh wrote:

Zie dit Topic:
https://community.ziggo.nl/thuisnetwerk-software-101/nat-loopback-problemen-compal-connectbox-nas-se...

Als je inderdaad een Compal hebt kun je je in dat Topic melden voor vervanging door een Arris.
De daar gemelde problemen zijn:

  • geen NAT Loopback
  • Compal crashed bij benadering van een dienst in je netwerk (NAS Web Server, ….), vanuit een ander netwerk via het externe Ziggo Ip.

Het laatste lijkt me zeker op jou van toepassing.

Dankjewel voor de informatie!
Net gebeld met Ziggo maar zij meldden het niet te kunnen vervangen naar een Arris omdat ze daar niet tot toe bevoegd zijn. Frustrerend dus. Hoe krijg ik dit toch voor elkaar?

hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Sluit aan bij het Topic waarnaar ik verwees en vraag Mark Ziggo om een Arris. Dan wordt ie naar je toegestuurd.

Uitgelicht topic