wgkub wrote:
….alleen via een ander netwerk wifi of telefoonprovider te benaderen, niet via het eigen wifi signaal van de bewuste tc7210!!...
wgkub Dit gedeelte komt bij mij wat cryptisch over. Wat bedoelt u met "een ander netwerk wifi"?
Het thuisnetwerk is met de nieuwe /andere modem-router niet hetzelfde netwerk als bij de voorgaande modem-router.
Welke stappen zijn al ondernomen om de camera's met de nieuwe netwerk te laten verbinden?
Wordt er gebruik gemaakt van een (cloud-) server van de fabrikant met een bijbehorende app? Dan kan het zijn dat de info bij uw account of in de app niet meer actueel is nu de camera's "aan een ander netwerk hangen".
Mogelijk geeft de fabrikant instructies (FAQ) hoe te handelen na vervanging van de router.
Een omslachtige methode die zeker zou moeten werken is:
-camera's afmelden in het cloud-account;
-camera's terugzetten naar fabrieksinstellingen (reset).
-alles weer opnieuw installeren en instellen volgens het stappenplan van de gebruiksaanwijzing.