Ruud-g

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

teamviewer werkt sinds gisteren avond niet meer - op Ziggo netwerk

Sinds gisteren avond 16-1-2019 kan teamviewer opeens geen
connectie meer maken met de team viewer server.

Ik heb dit probleem zowel op mijn werk over een ziggo connectie als thuis over een ziggo connectie op 2 verschillende pc's. gebruik geen proxy.
Thuis was het gisteren zo dat het rond 17:00 gewoon nog werkte en om 21:00 niet meer.
'check your internet connection' . Op mijn werk werkt het nu over ziggo dus ook niet meer.
Bij een andere provider (dean en xs4all) werkt het wel gewoon.
teamviewer opnieuw installeren maakte niet uit.

Aangezien ik ook een aantal dagen geleden opeens elsevierweekblad.nl niet meer kon bezoeken over de ziggo connectie vraag ik mij af of jullie misschien problemen hebben?

Elsevier werkt ondertussen gelukkig weer( werkte over dean en xs4all wel gewoon en bij ziggo niet).

Heb ook als test diverse dns servers geprobeert maar daar ligt het niet aan, het is echt de ziggo connectie.

Zou toch wel fijn zijn als ik gewoon alles op internet kan bezoeken 8-)
2 Reacties 2
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
Tracert, ping enz proberen.
En hier een pic van posten voer support

VPN als uitwijk mogelijkheid enz.

Er gaat wel meer fout bij Ziggo naar sommige sites, soms ligt dit aan een block wegens firewall bij de andere partij van bijv uw ip.

Soms ook aan een routing probleem Ziggo.

En soms blokt men een geheel Ziggo knoppunt ergens wegens voorgekomen DDOS zaken enz

Daarnaast AV of firewall hard of software , bij sommige updates kunnen settings anders zijn!
Ruud-g
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Zpiep,

heb inmiddels een ticket uitstaan bij teamviewer.
we geruiken een corparate licentie en ik heb de indruk dat die niet meer werkt of
geblokkeerd is.

bedankt voor het advies

Uitgelicht topic