Kim Ziggo wrote:
Hi SanderBos en MTerw, welkom op de Ziggo Community! De problemen tussen Sonos en de Arris Connectbox zijn ons bekend. Een oplossing is helaas nog niet gevonden.
Echt.. dat is nog klantonvriendelijker dan ik al dacht. Spullen opsturen waarvan je weet dat ze niet goed samenwerken?
De oplossing is echt niet zo moeilijk
Kim Ziggo : de firmware in de Arris CB moet aangepast worden zodat de switch-unit in de connect box ongestoord/ongefilterd bpdu pakketjes doorlaat. Waarschijnlijk een paar regels code.
Maar ja.. voordat er nieuw firmware voor deze box uitgerold wordt zal het wel heel lang duren. Tot die tijd: geef klanten in ieder geval de mogelijkheid een ander modem bij jullie te kiezen! Dat is toch niet meer dan normaal????
Al met al: Ziggo stuurt nu een box op waarvan ze weten weten dat deze het met Sonos niet doet, en toch tegelijkertijd biedt jullie BELEID en jullie BESTELSYSTEEM geen alternatief. Het is Arris CB of niks....
Nou ben ik maar een eenvoudige boerenjongen maar ik vraag me toch echt af : "Wie bedenkt zulke klantonvriendelijke constructies????". WIE binnen Ziggo zet hier zo BEWUST op in? WIE???? (het waarom weet ik wel: ordinair geld verdienen door beheerkosten maximaal te drukken).
Ziggo schiet gewoon door; het klantbelang wordt totaal secundair gemaakt. Vind ik.