ConnyMooiman

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sonos valt regelmatig uit (Ubee EVW3226)

Ook wij ervaren problemen met de verbinding tussen onze modum (Ubee EVW3226) en onze sonos apparatuur. Regelmatig valt de verbinding weg. Bij Sonos al een check laten doen. Daar gaven ze aan dat het waarschijnlijk aan de (verouderde) modum ligt. Graag zou ik ook een Compal modum ontvangen, zodat we weer met plezier naar onze muziek kunnen luisteren. De Arris modum geeft nog steeds dezelfde problemen heb ik gehoord, dus daar wil ik niet eens aan beginnen.
gr. Conny Mooiman
5 Reacties 5
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Hi ConnyMooiman, jij hebt geen Arris Connectbox dus ik heb van jouw reactie een nieuw topic gemaakt.

Kun je meer vertellen over de aansluiting bij jou thuis? Welke Sonos apparaten heb je en hoe zijn deze verbonden met elkaar/internet?
ConnyMooiman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
We hebben 2 losse boxjes, play1, die via internet verbonden zijn, daarnaast hebben we een Sonos beam, 72168024, welke aan de smarttv is gekoppeld. Is dit wat je bedoelt?
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
ConnyMooiman wrote:
We hebben 2 losse boxjes, play1, die via internet verbonden zijn, daarnaast hebben we een Sonos beam, 72168024, welke aan de smarttv is gekoppeld. Is dit wat je bedoelt?

Komt in de buurt, maar ik mis nog wat info.

Zijn alle Sonos boxen verbonden met internet via het wifi-netwerk van je modem of zijn er ook een of meerdere boxen bekabeld op het modem aangesloten?
ConnyMooiman
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
TJa, daar vraag je wel wat van mij. Volgens mij is alles via het wifi-netwerk verbonden. Er loopt geen kabel rechtstreeks naar de modem. Aansturing van de Sonos gaat ook via onze mobiel.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Check, dan maakt het ook niet uit of je een Compal of een Arris Connectbox ontvangt. Er spelen bij de Arris pas problemen als je meerdere Sonos boxen bekabeld hebt aangesloten op het modem.

Je ontvangt binnenkort een nieuw modem per post!

Uitgelicht topic