1
Vraag
2
Reageer en help mee
Riarom

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sonos en Airplay werken niet samen

Als we muziek willen luisteren via Apple muziek dan werkt de Sonos speaker niet. Ik krijg een melding dat Airplay niet werkt.
de speaker is ingesteld zonder probleem dus ik begrijp dit niet. Waar gaat het fout?
5 Reacties 5
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Omdat Sonos en Arris Connect Box niet lekker werkt, en er zijn al diverse problemen met de Sonos, raad ik je aan even deze link https://community.ziggo.nl/search?q=Sonos aan te klikken, dan zie je diverse topic's en hopelijk staat je antwoordt er ook bij.

Anders raad ik je aan even dit topic Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox te raadplegen.
Riarom
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe vreemd kan het zijn. Ik klik de Sonos app weer maar eens aan en alles werkt. Hoe? Blijkbaar heeft iemand besloten me tegemoet te komen ???. Maar, ik ben blij. Bedankt voor je reactie.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7510Likes
Graag gedaan, anders heb je altijd nog backup achter de hand :wink:
Hoot_Posthorn

Level 7
  • 158Posts
  • 12Oplossingen
  • 109Likes
Zomaar. Daar zit meestal een reden achter.

Tip van Hoot: Als 'ie het weer niet doet, check dan of je telefoon op de juiste WiFi is aangemeld.

Veel luisterplezier !
Anne H
Community Developer
Community Developer
  • 3866Posts
  • 225Oplossingen
  • 1576Likes
Hallo Riarom welkom op de Community! Met alle apps en streaming luidsprekers wordt het steeds complexer hoe apparaten onderling allemaal communiceren. Dit gaat wel eens mis zoals je hebt gemerkt, en helaas bij de Arris wat vaker als het om Sonos gaat. We zijn nieuwe software aan het maken voor de Arris. Ondertussen verwijst Dave je naar een paar verdiepende topics en is de tip van Hoot ook een goede. Laat je ons weten hoe het over een tijdje in huis gaat met je mooie setup?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic