1
Vraag
2
Reacties
Marcolindenholz

Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Sannce babyfoon krijg ik niet gekoppeld aan mijn wifi.

ik krijg mijn sannce babyfoons niet gekoppeld aan mijn wifi en daardoor niet werkend.
Heb net een nieuw modem gekregen en krijg de melding time out te zien
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is opgelost.. ik zal kort vertellen hoe dit is opgelost. Wij hebben vandaag een monteur van Ziggo gehad omdat de wifi bij ons thuis niet meer werkte. En hij was er zo uit. Wij hebben een horizon box die (bij UPC) ook als modem gebruikt wordt. (maar niet bij Ziggo) Dus wat was er gebeurd elke keer dat we wifi opstarten leek het of we wifi hadden, te zien aan de streepjes boven elkaar. Hij had wel verbinding met het IP adres van de horizon box maar geen internet. De monteur heeft de instellingen aangepast van de Horizon box zodat hij geen verbinding kan maken als router. Daarna maakte de wifi weer goed verbinding met de router en was het een kwestie van plug en play en hij deed het weer.

Bekijk in context

14 Reacties 14
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Als je het juiste type (van de babyfoon en je modem/router) en degelijke vermeld kan er iemand even naar de handleiding kijken.
Beeblebrox

Level 14
  • 884Posts
  • 50Oplossingen
  • 153Likes
Beste,

Heb je al een reset gedaan van de camera's. Als je een nieuw modem hebt gekregen, kloppen ws de instellingen van de camera's niet meer.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Marcolindenholz,
stel binnen het modem de 2.4 band in op B/G/N en niet op G/N of alleen N.
Gebruik geen vreemde tekens binnen het wifi wachtwoord zoals bijvoorbeeld ~!@#$%^&*()_+, daar kunnen sommige apparaten niet mee overweg, alleen (Hoofd)letters en cijfers gebruiken.
Zorg dat de 2.4 en de 5.0-band een verschillende SSId-naam hebben.
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Merknaam:
SANNCE
Voeding( v):
5V
Installatie:
Ingebed
ondersteunde besturingssystemen:
ramen 10,Windows 8,Windows 7
Lens( mm):
3.6mm
Highdefinition:
1080P(Full-HD)
is_aangepast:
Ja
alarm actie:
E-mail foto's
Technologie:
Infrarood
Bekijken hoek( graden):
90°
netwerk interface:
Rj-45 ethernet 10/100mb slot
Afmetingen( l x b x d)( mm):
360*110*360
Voeding:
Normale
Connectivity:
/ip netwerk draadloze
Speciale eigenschappen:
Waterproof / Weatherproof
Ir afstand( m):
26ft/8M
Sensor:
CMOS
Type:
IP-camera
ondersteunde mobiele systemen:
Android,IOS
Minimale verlichting( lux):
0.01
Opgenomen vermogen( w):
12W
Modelnummer:
I21AG/I41CB
Stijl:
Box Camera
sensor merk:
Sony
Tf-kaart:
Geen
Opslag:
Geen
video compressie formaat:
H.264
Muurbeugel:
Plafond
Kleur:
White
Audio Output:
none
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Pakket Details:
1 unit Camera
1 unit Montage Schroeven Zak
1 unit Type A naar Micro USB
1 unit Power Adapter
1 eenheid Product Garantiekaart
1 unit Montage Schroeven Zak
1 unit Handleiding Voor Camera
1 、 beschrijving van 720 p IP Camera:
1/4 "Progressive Scan CMOS
HD 720 p resolutie
IR bereik ca. 8 meters
Ondersteuning Pan en Tilt (niveau: 350 graden en verticaal: 90 graden)
Ondersteuning Wi-Fi, Scan QR Code om de camera aangesloten en
Start bekijken in seconden
Twee-weg audio
Ingebouwde microfoon en luidspreker
Ondersteuning 64g on-board opslag
Ondersteuning de nieuwste ONVIF 2.4 protocol
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Dat is een hoop informatie, ik bedoelde het typenummer zoals bijvoorbeeld: SANNCE I21AG IP Camera HD 720P H.264
Op deze video's zie je hoe deze op te nemen in je netwerk, en wat is je modem?
Dit is de website van de fabrikant met veel informatie: http://www.sanncegroup.com/





Ben benieuwd of ik de goede camera heb gekozen aangezien je geen type vermeld..

Edit (Type staat er wel bij, het is de I21AG/I41CB)

Suc6
Verwijderd account
Niet van toepassing
Hallo Marcolindenholz
Rj-45 ethernet 10/100mb slot

Uit bovenstaande blijkt dat je in je modem inderdaad de 2,4-band op B/G in moet stellen en NIET op N.
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Ziggo gebeld en dit laten aanpassen maar helaas nog geen resultaat. Het filmpje had ik inderdaad ook gezien maar ook volgens die manier krijg ik hem niet aan de praat helaas. hij gaat eerst op connection en dan op connect timeout in de bijlage de schermafbeeldingen nog meer ideeen?
gebruikers-naam

Level 1
  • 574Posts
  • 15Oplossingen
  • 55Likes
Marcolindenholz wrote:
Ik heb Ziggo gebeld en dit laten aanpassen maar helaas nog geen resultaat.

Of ziggo je wifi instellingen kan aanpassen vraag ik me af, maar je zal deze zelf moeten controleren.
Ik ga er maar even vanuit dat je een connectbox in gebruik hebt als modem en niet je mediabox-xl gebruikt.
1) Benader het wifi-modem via http://192.168.178.1/
2) Log in met je wachtwoord. Deze staat onderop de Connectbox vermeld als Settings password.
3) Klik op geavanceerde instellingen.
4) Klik op draadloos.
5) Controleer of 5Ghz uit staat en 2.4Ghz aan.

Dat zou moeten werken, zet ook je mediabox XL even uit als deze ook in je netwerk is opgenomen, en herstart dan je modem, dan de camera opstarten en de video volgen.

Mocht dit alles niet werken kun je nog eens bij de buren of een kennis proberen of het daar wel lukt, maar meestal zijn dit soort camera's wat nukkig om te installeren als je er de eerste keer mee aan de gang gaat. Maar de aanhouder gaat dit winnen.....
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Bovenstaande allemaal geprobeerd Ziggo heeft het modem opnieuw gereset werkt ook niet. klantenservice kan/mag me niet verder helpen. hij gaf als tip mee dat ik de cam een vast ip adres moest geven. maar geen idee hoe dat moet. iemand ervaring mee (cam ook meegenomen naar ander locatie daar aangesloten en doet het direct)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Marcolindenholz Op de andere locatie staat de beveiliging misschien op WPA2, sommige camera's hebben problemen met WPA/WPA2-modus dus nogmaals inloggen (zie instruktie gebruikers-naam ) weer naar draadloos en beveiligingsmodus aanpassen
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb bovenstaande stappen allemaal doorlopen, maar helaas werkt het niet.
Het lijkt er op dat de cam helemaal geen verbinding kan krijgen met de wifi. nog meer tips?
Marcolindenholz
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Het probleem is opgelost.. ik zal kort vertellen hoe dit is opgelost. Wij hebben vandaag een monteur van Ziggo gehad omdat de wifi bij ons thuis niet meer werkte. En hij was er zo uit. Wij hebben een horizon box die (bij UPC) ook als modem gebruikt wordt. (maar niet bij Ziggo) Dus wat was er gebeurd elke keer dat we wifi opstarten leek het of we wifi hadden, te zien aan de streepjes boven elkaar. Hij had wel verbinding met het IP adres van de horizon box maar geen internet. De monteur heeft de instellingen aangepast van de Horizon box zodat hij geen verbinding kan maken als router. Daarna maakte de wifi weer goed verbinding met de router en was het een kwestie van plug en play en hij deed het weer.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bedankt voor de terugkoppeling, nuttige info!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic