Beantwoord

Samsung Galaxy (A3) telefoon kan geen verbinding maken met wifi (verificatiefout)

• 20 juli 2019
  • 2 Reacties
  • 255x Bekeken

Ik heb mijn Samsung Galaxy A3 gisteren van een Android-update voorzien, en nu maakt deze geen verbinding meer met de wifi (andere apparaten werken prima).

De oplossing is al gegeven in deze topic, namelijk het veranderen van SSID-namen voor de 2.4 GHz en 5 GHz banden:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/verificatiefout-wifi-samsung-galaxy-s6-opgelost-23838

Ik heb alleen een andere router (Cisco EPC3925), en zie in het wifi-menuutje in de browser geen mogelijkheid om de 2.4 en 5 GHz banden verschillende namen te geven.

De vraag is: is dit een beperking van onze router, of is er toch een oplossing?
icon

Best beantwoord door Be rt 20 juli 2019, 23:16

Neem contact op met Ziggo en vraag om een modem wat beide Wifibanden 2,4 en 5 GHz kan gebruiken. Contact met Ziggo
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +35
Neem contact op met Ziggo en vraag om een modem wat beide Wifibanden 2,4 en 5 GHz kan gebruiken. Contact met Ziggo
Reputatie 7
Hoi @RALPHHANIA, welkom hier!

Goed dat je hier je oplossing zoekt voor dit probleem! Heb je al een nieuwe modem aangevraagd, of kan ik nog iets voor je betekenen?