Xandro

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Ruckus en Ziggo - werkt niet i.c.m. mijn audio apparatuur

Ik heb Ziggo voor mijn Internet en TV, maar heb bewust voor 2 maal een Ruckus R510 accesspoint gekozen met Mesh technologie. Alles op één ding na werkt perfect.
Ik heb een Samsung UE65KS9500 TV met Samsung HW-J8500R soundbar en twee Samsung R3 surround speakers. Alles draadloos. De drie luidsprekers werken perfect op de SSID van Ruckus. De TV werkt perfect op de SSID van Ruckus. Maar maak ik nu de verbinding van de TV om de speakerset te gebruiken krijg ik de melding dat deze geen verbinding kan maken. Zet ik het WiFi van Ziggo weer aan en alleen de TV op de SSID van Ziggo en alles werkt. Alleen krijg ik af en toe dat de verbinding weg is, dat is ook de reden om naar Ruckus over te stappen wat veel stabieler is dan de Cisco router/modem van Ziggo. Uiteraard hebben diverse specialisten hierbij gekeken tot detectie van rogue DHCP-servers toe en load balancing. Heeft iemand nog een idee?
0 Reacties 0

Uitgelicht topic