BoeropTV

Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Publiek IP "request timed out"

Hallo,
Ik probeer een server te hosten, maar het moment dat een externe connectie op mijn "whatsmyip" IP connect, valt voor elk apparaat in mijn huis het internet weg.

als ik zelf op mijn ipv4 ip connect geen problemen mee.

IPV4 ping: https://gyazo.com/ee6265a59517228224a4a5dfc76192dd
Pub IP ping: https://imgur.com/a/whfkx98

Als het alleen mijn PC internet uitviel oke, maar alle connectie rond het huis valle web, WIFI en bekabeld.

Al contact met ziggo opgenomen maar die verwezen me hierheen.
9 Reacties 9
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Wat voor server is het? Gewoon onder standaard windows of een aparte server?
BoeropTV
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nick999 wrote:
Wat voor server is het? Gewoon onder standaard windows of een aparte server?

Het is een minecraft server.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Wat gebeurt er precies op de andere apparaten? zie je ook het netwerk icoon wegvallen of heb je alleen geen verbinding?
Want een minecraft server gebruikt te weinig bandbreedte om de verbinding eruit te gooien.
BoeropTV
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nick999 wrote:
Wat gebeurt er precies op de andere apparaten? zie je ook het netwerk icoon wegvallen of heb je alleen geen verbinding?
Want een minecraft server gebruikt te weinig bandbreedte om de verbinding eruit te gooien.

Het lijkt wel of de router er gewoon mee kapt. Ik neem aan dat 500/50 inderdaad snel genoeg is.

Ik zie op elk apparaat ook telefoons en laptops inderdaad het netwerk icoon een geel driehoekje geven of het rode cirkeltje.
BoeropTV
Topicstarter
Level 1
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nick999 wrote:
Wat gebeurt er precies op de andere apparaten? zie je ook het netwerk icoon wegvallen of heb je alleen geen verbinding?
Want een minecraft server gebruikt te weinig bandbreedte om de verbinding eruit te gooien.

Firewall uitgezet in de connectbox. En ik krijg op connectbox"site" 0% packetloss bij mijn IP.
Nog geen disconnecties. Hopelijk blijft het zo. In ieder geval bedankt voor de tijd. Hopelijk komt het niet terug.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Blij dat het werkt, want het lijkt een vaker voorkomend probleem,
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/connectbox-crashed-bij-port-forward-servers-42572


Succes met de server!
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Heb je nu in je modem de firewall uitgezet?
Zo ja, ik weet niet of dat wel zo veilig is, het is dan of je al je ramen en deuren van je huis hebt openstaan, iedereen kan zomaar naar binnen lopen en van alles meenemen naar buiten.
Zpiep

Level 1
  • 725Posts
  • 3Oplossingen
  • 65Likes
IN ieder geval zelfs als er geen hack is.
Zal men veel meer portscans en andere zulks probeer pogingen zien die alles dan weer vertragen en zo mogelijk alsnog ergens weer vast laten lopen.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Ik gok dat je een Compal Connectbox hebt? Zie NAT loopback problemen Compal Connectbox.

Uitgelicht topic