1
Vraag
2
Reageer en help mee
Fritsie3

Level 1
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Power Promise (voor bestaande klanten)

Beste Ziggo-ers,

Ik vroeg mij af of iemand tips heeft om mij wifi in het hele huis werkend te krijgen.
Ziggo garandeert dit op hun website en in hun winkels met Power Promise (waarschijnlijk mbv een extra powerpoint oid), helaas geldt dit alleen voor hun nieuwe klanten. Bestaande klanten kunnen voor ook z'on dergelijke oplossing kiezen, maar dan zijn de kosten voor de klant, jammer.
Is er een andere oplossing, waardoor ik ook op de eerste en op zolder draadloos internet kan krijgen zonder dat ik mijn router opzichtig aan het plafond moet hangen?
11 Reacties 11
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Zie deze mogelijkheden, werken uitstekend, heb er één boven en één helemaal achter in huis.
En je mag ze 30 dagen uitproberen:
Tegen inkoopprijs en 30 dagen vrijblijvend testen

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact

https://www.ziggo.nl/internet/wifibooster/via-stopcontact-uitbreidingsset
B.B.vanden

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Op de website van ziggo staat ook voor bestaande klanten.
https://www.ziggo.nl/alles-in-1/powerpromise/
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Tekst op de website Power Promise:
Kom je er zelf niet uit? Onze engineer komt tegen kostprijs bij je langs voor een complete wifiscan. Dat is een expert die pas weggaat op het moment dat jouw wifi perfect werkt. Beloofd.
Heb je toch een Wifibooster nodig om ook in die ene kamer perfecte wifi te hebben?
Dan kan je deze direct met korting regelen.
Jama2011

Level 1
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Net in een ander topic geplaatst maar hier dan nog een keer.

Ziggo is met deze actie alleen maar bezig zijn eigen rommel op te ruimen.
Hun aangeboden AP's zijn gemodificeerd. En iedereen aan de connectbox nu de oud-UPC klanten al voor zien zijn.
Zelf heb ik de wifi op de connectbox uitgezet en door het hele huis, waar het nodig was of waar ik het wil hebben, Devolo's geplaatst. Devolo1200 en 600 gemixt, ivm de kosten en noodzaak.

En hoppa!! Nooit meer last gehad met de verbinding.
Nick999

Level 17
  • 3918Posts
  • 225Oplossingen
  • 1081Likes
Devolo maakt weinig uit. Als ik je buurman zou zijn en zou hier een router neerzetten met DD-WRT firmware en een paar leuke antenne's achterop, dan komt mijn signaal ook ruim over dat van de devolo's heen. En dat is ook vaak het probleem, mensen gebruiken aangepaste firmware en antennes met versterking om een beter signaal te krijgen maar beseffen niet dat ze daarmee de storing in de omgeving ook versterken waardoor anderen slechte wifi hebben.
Uiteindelijk zijn er maar 3 "goede" kanalen die gebruikt worden voor Wifi dus als je een paar sterke buren hebt dan hou je altijd storing die zich meestal laat zien als trage wifi (omdat pakketten veel vaker opnieuw verzonden moeten worden)
Verwijderd account
Niet van toepassing
Bij de 2,4-band in ieder geval alleen kanaal 1, 6 of 11 gebruiken en alleen kanaalbreedte 20 en niet 20/40 of 40 of AUTO gebruiken.
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Jama2011 wrote:

Ziggo is met deze actie alleen maar bezig zijn eigen rommel op te ruimen.
Hun aangeboden AP's zijn gemodificeerd.


Welke rommel bedoel je?

Uitstekend dat de AP's gemodificeerd zijn, ze doen wat ze moeten doen, niks mis mee, ik heb 2 Wifiboosters via het stopcontact van Ziggo en heb van voor tot achter in de tuin 2,4 en 5 GHz tot mij beschikking waar ik via de Ziggo Go app vloeiend kan kijken.
Ook Netflix in HD is perfect en vloeiend te zien.
Verwijderd account
Niet van toepassing
Zelf heb ik een Ziggo Compal Connectbox. Omdat deze in de huiskamer staat bij het AOP, laag bij de grond in een hoekje, heb ik daarvan de wifi uitgeschakeld. Op de eerste verdieping heb ik een router aangesloten met dualband wifi aan en de wifi van de 2 Ziggo wifiboosters via het stopcontact schakel ik alleen aan als ik het nodig heb als ik ergens op mijn grondgebied niet voldoende wifi heb.
Jos1409

Level 9
  • 356Posts
  • 4Oplossingen
  • 87Likes
Ach, aardig dat Ziggo iets als een power promise aanbiedt. Maar wie zit er nu te wachten op een belofte van draadloos 20 mbits (2,5 MB/s) downloads. Dat is zelfs draadloos niet echt meer van deze tijd. Of ben ik nu gek? Moet alleen binnenkort een van mijn Airports, in gebruik als AP, vervangen door een variant met AC. Iemand tips?
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75182Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes
Jos1409

Je hebt voor TV kijken met de Ziggo app maar 10 Mbps in gebruik, dus TV kijken op een laptop of tablet of telefoon wordt gegarandeerd, ook in de reclame op TV.

Wil je meer Wifi snelheid dan kun je zelf nog een Wifibooster extra aanschaffen of een eigen Access Point.

Ik kan het niet garanderen, maar ik heb op een aantal plaatsen al hogere waarden gezien dan de 20 Mbps met de Power Promise.

Maar helaas gaat alleen de zon voor niets op.
Mark
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 5774Posts
  • 655Oplossingen
  • 1963Likes
Niet gevonden wat je zocht in dit topic? Kijk dan eens in het topic "De Ziggo Power Promise", daarin leggen we je precies uit wat deze belofte voor jou kan doen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic