Beantwoord

Port forwarding optie mist in de Connectbox


De titel geeft het al aan; ik wil een poort fowarden maar de hele optie mist in de modem. Wie kan me vertellen hoe ik deze optie tevoorschijn kan halen/ alsnog kan bereiken?

Ik heb het nieuwste model Connectbox doordat ik verhuist ben. De oude had de optie wel..
icon

Best beantwoord door Steefb 6 januari 2019, 12:44

Waarschijnlijk heb je ipv6 op je box .

http://ipv6-test.com

Vraag even aan de helpdesk of ze dit uit willen zetten.
Of de chat www.ziggo.nl/chat

Bekijk origineel

12 Reacties

Reputatie 7
Badge +18
Waarschijnlijk heb je ipv6 op je box .

http://ipv6-test.com

Vraag even aan de helpdesk of ze dit uit willen zetten.
Of de chat www.ziggo.nl/chat
Nee dat heb ik niet dus dat kan het niet zijn helaas
Waarom geeft dit topic nu aan dat mijn vraag is beantwoord? Dat is het helrmaal niet.
Reputatie 7
Badge +31
Zie je hier geen IPv6 adres onder IPv6 connectivity? http://ipv6-test.com

Dat zou vreemd zijn, want alle Connect boxen worden ingesteld op één of andere IPv6 variant.
Reputatie 7
Badge +31
Beste antwoord?
Misschien heb je een Like willen geven, maar dan staat er in een eigen topic op die plaats Het Beste antwoord.
Be rt schreef:

Zie je hier geen IPv6 adres onder IPv6 connectivity? http://ipv6-test.com

Dat zou vreemd zijn, want alle Connect boxen worden ingesteld op één of andere IPv6 variant.


"not supported" staat erbij, dus ik heb geen IPv6.
Reputatie 7
Badge +31
Mogelijke oplossingen bij vreemde issues van het modem:

Als eerste zou ik de box 30 seconden van de stroom halen.

Heb je de box al een keer een volledige reset gegeven door de knop achterin 30 seconden in te drukken?
Nee, dan dit proberen.

Mocht dit niet werken zou ik de chat raadplegen, zij kunnen in je modem kijken en zien wat er zich afspeelt:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat
Be rt schreef:

Mogelijke oplossingen bij vreemde issues van het modem:

Als eerste zou ik de box 30 seconden van de stroom halen.

Heb je de box al een keer een volledige reset gegeven door de knop achterin 30 seconden in te drukken?
Nee, dan dit proberen.

Mocht dit niet werken zou ik de chat raadplegen, zij kunnen in je modem kijken en zien wat er zich afspeelt:
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt rechtsonder in beeld van de pagina hieronder, als er iemand beschikbaar is, soms even wachten:
https://www.ziggo.nl/chat


dankjewel, dat ga ik dan eerst proberen. Ik laat weten of het gelukt is.
helaas, werkt ook niet. de optie staat er nog steeds niet bij 😞
Ik heb gechat met Alex. Ondanks dat de test aangaf dat ik geen ipv6 had, bleek dit wel degelijk aan te staan. Hij heeft het uitgezet.
Dan is de omzetting naar IPv4 nog niet gelukt.
Probeer: netspanning 30 sec van de ConnectBox af.
Anders een factory reset.
Niks helpt? Dan maar weer de chat benaderen.
Gr Han
Reputatie 7
saisai schreef:

Ik heb gechat met Alex. Ondanks dat de test aangaf dat ik geen ipv6 had, bleek dit wel degelijk aan te staan. Hij heeft het uitgezet.



Dat kan maximaal een dag duren, probeer later vandaag de modem eens te resetten.

Maar de oplossing is in ieder geval dichtbij 🙂 Laat hier maar weten hoe het afloopt.

Reageer