Vraag

Porr forwarding

• 1 augustus 2020
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Tot een week of 2 gelee kon ik nog portforwarden. Ik heb 3 dagen geleden mijn pc moeten resetten. Nu ik weer wilt portforwarden (Op 25565, oftewel een minecraft server) lukt dit niet? Ik heb alles gedaan zoals het moet, alleen als ik het check op bijvoorbeeld de site https://t.co/BBWOs9wdmW zegt hij dat de port 25565 closed is? 

Ik ben al geholpen door klantenservice en ik werd hier verwezen. Ik ben verbonden via een wifi-booster. In de netwerk instelling hiervan kan ik niet port forwarden. Daarintegen zou dit niets moeten uitmaken aangezien (zoals ik al had vermeld) dit tot een paar weken terug het nog gewoon deed.

Maar mij werd verteld dat dit het probleem zou zijn, want het zou eventueel wel via het modem moeten kunnen. (Waar mijn computer dus niet bij kan want het bereik van het modem komt niet in de kamer waar de computer zich bevind)

2 Reacties

De computer zit toch via je Booster gekoppeld aan je Connectbox Modem/Router?
Port Forwarding kan niet op een Booster. Het is geen Router, maar een Access Point dat onderdeel is van je netwerk.

1. Heb je de Forward inmiddels ingesteld op de Connectbox? Laat maar een plaatje zien.
  2. Welke Booster heb je?
  3. Heeft de computer met de Server contact met het Internet?
  4. Kun je de Minecraft server binnen je netwerk gebruiken?

Goedemorgen @upa., welkom op de Community! :blush:

Goed dat je ons hebt gevonden met je vraag. Ik zie dat @hanh al met je mee aan het denken is. Als je tijd hebt zou je de vragen die zijn gesteld dan kunnen beantwoorden? Dan kunnen we zo goed mogelijk met je meedenken waarom het nu opeens niet meer lukt. 

Reageer