Kirstensch98

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

poortfowarding naar andere lokale IP

Ik wilgraag een port fowarden, maar niet naar mijn eigen lokale IP, maar naar de IP van GameRanger (die dan functioneert als lokale IP). In de instellingen van de router kan ik echter alleen de laatste cijfers van de lokale IP zelf kiezen; de rest is al ingevuld en niet aanpasbaar. Is er een manier om dit te omzeilen? 

5 Reacties 5
hanh

Oud Community-lid
  • 17054Posts
  • 661Oplossingen
  • 3463Likes

Je kunt geen Forward instellen naar een extern IP adres.

Wat wil je bereiken? Wat is je probleem?

Kirstensch98
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hanh wrote:

Je kunt geen Forward instellen naar een extern IP adres.

Wat wil je bereiken? Wat is je probleem?

Ik probeer een bepaald spel (Stronghold Crusader) multiplayer te spelen. Ik kan echter de andere speler niet vinden. Het spel heeft toegang door de firewall van mijn computer, dus het ligt waarschijnlijk aan de firewall van de router.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Ik lees dat je voor dit spel deze poorten op de router moet openen naar het IP-adres van je GamePC:

- 47624(TCP)
- 2300-2400 (TCP + UDP)

Kirstensch98
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
efok wrote:

Ik lees dat je voor dit spel deze poorten op de router moet openen naar het IP-adres van je GamePC:

- 47624(TCP)
- 2300-2400 (TCP + UDP)

Dit had ik al eerder geprobeerd en leek niet te werken. Vandaar dat ik het met GameRanger probeerde.

efok

Level 17
  • 4014Posts
  • 219Oplossingen
  • 1594Likes

Gameranger zegt me niet zoveel, en op hun website staat ook nauwelijks enigedocumentatie. Je moet me even uitleggen wat gameranger voor je zou moeten doen.

Uitgelicht topic