1
Vraag
2
Reacties
barthuls17

Level 1
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

poort 7777 - wordt deze geblokt door Ziggo?

ik wil mijn server portforwarden voor mijn vrienden zodat ik samen kan spelen de server heeft poort 7777 nodig en heb hem gepoortforward in mijn ziggo router maar hij portforward hem niet andere poorten zoals 80 doet hij wel gewoon en de server doet het local ook gewoon het gaat om de game ARK en ik heb een connect box thuis staan dus ik wouw weten of dat ziggo bepaalde porten blokkeerd
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
barthuls17

Je wilt weten of Ziggo bepaalde poorten blokkeert. Het antwoord is: Ja, Ziggo blokkeert wel een aantal poorten maar niet poort 7777.

Moderators gaven onderstaand lijstje op van geblokkeerde poortjes en merken op dat de firewall-settings ook invloed hebben.

25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server

135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

445: Geblokkeerd voor TCP verkeer

520: Geblokkeerd voor UDP verkeer



Daarnaast is het firewall niveau in je modem ook van invloed. Standaard staat deze op low en ook dan zijn poorten 500 en 4500 niet geblokkeerd. Per setting wordt in de interface aangegeven welke restricties er gelden, het kan geen kwaad om dit te controleren.


Groet,
DennyW

Bekijk in context

1 Reactie 1
DennyW

Level 17
  • 3150Posts
  • 251Oplossingen
  • 921Likes
barthuls17

Je wilt weten of Ziggo bepaalde poorten blokkeert. Het antwoord is: Ja, Ziggo blokkeert wel een aantal poorten maar niet poort 7777.

Moderators gaven onderstaand lijstje op van geblokkeerde poortjes en merken op dat de firewall-settings ook invloed hebben.

25: Geblokkeerd voor verkeer met een andere destination dan de Ziggo SMTP server

135: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

136: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

137: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

138: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

139: Geblokkeerd voor TCP en UDP verkeer

445: Geblokkeerd voor TCP verkeer

520: Geblokkeerd voor UDP verkeer



Daarnaast is het firewall niveau in je modem ook van invloed. Standaard staat deze op low en ook dan zijn poorten 500 en 4500 niet geblokkeerd. Per setting wordt in de interface aangegeven welke restricties er gelden, het kan geen kwaad om dit te controleren.


Groet,
DennyW
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic