Vraag

Playstation 4 verbinding ‘kan niet binnen de tijdslimiet verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk.’

• 30 december 2018
  • 7 Reacties
  • 1621x Bekeken

Ik heb al een jaar de PlayStation4 slim maar nu opeens wil hij niet verbinden met de WiFi, Maar als hij verbind dan gaat hij weer weg na dat ik de PlayStation weer afsluit. En dan als ik het nog een keer probeer blijft er maar komen ‘kan niet binnen de tijdslimiet verbinding maken met het Wi-Fi-netwerk.’. Kan iemand me hierbij helpen want ik weet niet wat ik moet doen

7 Reacties

Mijne doet het ook niet🤔
Zorg voor een bekabelde aansluiting.
Evt alleen om te testen. Zijn er dan ook problemen?
Zo ja, dan ligt het vermoedelijk niet aan de Wifi.

Het kan een probleem zijn bij de Sony Servers.
Of je Internet-verbinding valt kort uit.
Het laatste zou je dan ook moeten merken op een PC.
Check this out.

Als bekabeld spelen wel goed lukt, dan zal het een Wifi probleem zijn.
Verbetering is mogelijk. Zie:
https://community.ziggo.nl/internetverbinding-102/valt-je-wifi-weg-lees-dit-topic-22640

Gr Han
Reputatie 7
Hallo Rayan5713 en Jumpah, welkom op onze Community en gelukkig nieuwjaar! :)

Hebben jullie een update voor hanh? Die komt met nogal wat goede overwegingen namelijk.
Ik heb een nieuwe PlayStation 4 pro gekocht maar sinds ik die heb kan niet verbinden met het internet er staat heletijd” kan niet verbinden binnen de tijdslimiet
Reputatie 7
Badge +26
Hoe heb je een en ander aangesloten?
Geef ook even merk en type van je modem.
Reputatie 7
Goedemorgen allen,

Ik heb jullie topics even samengevoegd omdat het om hetzelfde onderwerp gaat.
Beste @Rayan5713 & @Devran222,

Indien het modem en/of router gewoon naar wens functioneert, probeer dan het volgende op de console.

Sluit eerst de console bekabelt aan en update deze naar de meest recente software versie.

Mocht het hierna nog niet werken start de PS4 dan op in safe-mode;
  1. Zet de console uit door middel van de front panel power button
  2. Zet de console aan door middel van de front panel power button en houd deze ingedrukt totdat u een tweede beep hoort.
  3. Het kan zijn dat de controller niet wireless werkt, dus sluit deze bekabelt aan.
Kies vervolgens voor "Restore Default Settings" en hierna "Rebuild Database".

MVG

Reageer