Beantwoord

Ook problemen met verbinding tussen mijn Arris modem en Sonos

  • 8 augustus 2019
  • 1 reactie
  • 60 keer bekeken

Mijn Arris modem werkt ook niet goed samen met mijn Sonos systeem help Desk gebeld en die gaven aan om mijn probleem hier te melden. Erg vreemd ik heb namelijk zelf ook al in de winkel was geweest en daar gaven ze aan dat ik de klanten service moest bellen. Ik zou daar aan moeten gegeven dat ze een compal modem moeten op sturen maar dat kunnen ze niet geven ze aan. Blijkbaar als ik het hier meld zou het wel moeten lukken. Ben erg benieuwd ????
icon

Best beantwoord door Dave- 8 augustus 2019, 07:38

Ik raad je aan even de zoeklink aan te klikken, er zijn diverse topic's over de Sonos en Arris en wellicht staat je antwoord er tussen. Sonos - Arris



Ik zie ook dat je hier in dit topic Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox een reactie hebt geplaatst.



Wacht even de reactie in dat topic van een moderator af, want nu ben je een dubbele posting aan het plaatsen, dan is het overzicht straks weg.
Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, stel dan je vraag in een nieuw topic.

1 Reactie

Reputatie 7
Ik raad je aan even de zoeklink aan te klikken, er zijn diverse topic's over de Sonos en Arris en wellicht staat je antwoord er tussen. Sonos - Arris

Ik zie ook dat je hier in dit topic Sonos werkt niet in combinatie met Arris Connectbox een reactie hebt geplaatst.

Wacht even de reactie in dat topic van een moderator af, want nu ben je een dubbele posting aan het plaatsen, dan is het overzicht straks weg.