Hallo, bij alle online games die ik speel krijg ik tijdens het gamespacket loss en alle spelers wankelen op het scherm.
De ping die ik krijg tijdens het games is tussen de 30-40 ms. Ik heb 3-4 keer contact gehad met de ziggo klantenservice omtrent de situatie en ze hebben gezegd dat alles in orde is en geen probleem kunne zien wat heel irritant is.
Ik heb dit probleem al ongeveer 10 dagen
Bij het controleren van de waarden van de netwerkverbinding in de Xbox-app op Windows 10 heb ik dit gezien:
Xbox Live NAT- met multiplayergames: Lijkt gesloten te zijn. Na het meerdere keren vernieuwen gaat het open en vervolgens sluit het van automatisch weer.
De verbinding met de server: is altijd geblokkeerd. Deze fout melding hadden we hiervoor nooit.
Ik heb alle verbeteringen geprobeerd wat ik kon doen zoals; De modem herstellen naar de fabrieksinstellingen en nieuwe Windows opnieuw geinstalleerd,maar ik de probleem is nooit verbeterd.
De UPNP port mapping , die ik nog nooit actief heb gezien in de modem, lijkt actief te zijn sinds ik het probleem heb. Ik ben al 7 maanden klant bij ziggo en hiervoor heb ik het nooit actief gezien.
Ik heb UPNP uitgeschakeld "maar de vertraging in het spel gaat door.
Ik denk zelf dat mijn verbindingswaarden nog steeds niet goed. zie hieronder:
Ik krijg elke keer foutmeldingen in de gebeurtenislogin-modem. Deze fouten komen elke keer terug als ik mijn modem reset. zie hieronder:
Denkt u dat mijn verbindingswaarden goed zijn? Ik geloof dat er een update heeft plaats gevonden in de modem. Als er een update heeft plaats gevonden, hoe kunnen we teruggaan naar de oude versie? Hoe kunnen we dit lag-probleem oplossen? Ik zou graag geholpen willen worden.