Beantwoord

Nest Hello deurbel


Stroom van mijn Ziggo modem gehaald, om mijn nieuwe snelheid te activeren, echter nu gaat mijn Nest Hello deurbel steeds offline en komt deze ook niet meer online. Is er ook iets in de instellingen verandert Ziggo? Waardoor mijn Nest Hello geen verbinding kan maken?
icon

Best beantwoord door Patsi32 22 april 2019, 14:01

Hi,

kijk hier eens:

https://nest.com/nl/support/article/Troubleshooting-when-Nest-Cam-disconnects-or-is-offline-in-the-Nest-app#basic-first-steps

Geldt ook voor de deurbel

Suc6

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, start dan een nieuw topic.

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +31
Normaal gesproken veranderd er niets als de snelheid verhoogd wordt in het modem.

Misschien zitten buren op hetzelfde Wifi kanaal?
Met Wifi Analyzer kun je kijken of dit een mogelijke storing zou kunnen zijn veroorzaken.
Zo ja, zet dan een ander vrijer Wifi kanaal vast in je modem.
Reputatie 3
Badge +2
Hi,

kijk hier eens:

https://nest.com/nl/support/article/Troubleshooting-when-Nest-Cam-disconnects-or-is-offline-in-the-Nest-app#basic-first-steps

Geldt ook voor de deurbel

Suc6
Beetje een dooddoener. Kan dat ding niet bekabeld worden aangesloten?
Zo ja: doen, al was het maar voor een test..
Reputatie 7
Hoi @Malberda, welkom hier!

We willen natuurlijk geen Samson en Gert taferelen hier creëren, dus we zijn benieuwd of je deurbel het alweer doet. Laat je nog wat van je horen?
Na het compleet resetten van de deurbel vond de bel het juiste Wifi netwerk pas weer.
Nu al een paar dagen geen "offline" bericht meer gekregen, en deurbel doet weer wat ie moet doen.

Iedereen bedankt voor het meedenken!!!!
Reputatie 3
Badge +2
@Malberda

Fijn om te horen dat het nu weer allemaal werkt. Dank je voor de terugkoppeling hier.

👍
Reputatie 7
Mooi werk, @Malberda. Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is 🙂