Ah, een TC7200, dat is al een oudje, ik zie ze steeds vaker gekke dingen doen en defect raken.
Vreemd dat je NAS het Wifi-punt Ziggo-C7 TP-Link als een router ziet, want het werkt als een Acces Point. (van huis uit is het wel een router, maar met de software van Ziggo is het nu een alleen een Acces Point)
Je kunt van Ziggo zo een ander modem krijgen, de TC7200 wordt nu uitgefaseerd, ik vermoed dat deze ook niet geheel lekker meer is, wat ook een oorzaak kan zijn.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators, zij hebben Ziggo achter hun naam staan, vrijwel iedere paar werkdagen langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Neem contact op met Ziggo via de chat als je sneller een ander modem wilt.
De chatbox (24 uur per dag/365 dagen per jaar te gebruiken) komt vanzelf midden in het scherm of rechts onderin van de pagina's hieronder, maar alleen als er iemand beschikbaar is, soms een tijdje wachten.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/contact
https://www.ziggo.nl/formulieren/contactformulier