Vraag

Monteur loopt binnen 2 minuten boos weg - Samsung Galaxy A70 kan geen wifi verbinding maken

• 22 oktober 2019
  • 8 Reacties
  • 419x Bekeken

Ik heb sinds nieuwe telefoon problemen met wifi. Zaterdag contact gehad, ontevreden over antwoord, gisteren weer gebeld, medewerker zei u heeft het voorlaatste nieuwe model modem ik stuur morgen monteur. 

Monteur komt, verteld wat die man gisteren zei en hij begon gelijk dat die man ongelijk had want hij werkt al 4 jaar voor ziggo, afijn binnen 2 minuten vertrek t hij boos omdat ik ervan uitga dat de medewerker van gisteren geen onzin verkondigd. 

De monteur heeft niks nada noppes aangeraakt als alleen de hengel van zijn koffertje. Hij was de deur uit en heb gelijk ziggo gebeld om een klacht te deponeren. 

En wat schetst mijn verbazing? Ik krijg een rekening omdat hij wat gerepareerd zou hebben. 

Het wordt dus de hoogste tijd voor een nieuwe provider, ik laat me niet beroven 🤬

8 Reacties

Reputatie 5
Badge +5

@Vdjorishoeve 

Ik denk naar aanleiding van jouw verhaal dat 1 vd Ziggo mods hiernaar kan kijken wellicht dat @Lycke Ziggo dit kan oppakken. Laat ons even weten hoe dit verder afloopt. Laat voor de zekerheid je postcode en huisnr achter in je profiel ondanks dat je klantnr al wordt vermeld. Ze kunnen direct in het klantensysteem meekijken. 

Had gebeld om op te zeggen en het is nu zover dat ze het bedrag gaan crediteren, ben benieuwd 

Reputatie 7
Badge +26

…..Monteur komt, verteld wat die man gisteren zei en hij begon gelijk dat die man ongelijk had want hij werkt al 4 jaar voor ziggo, afijn binnen 2 minuten vertrek t hij boos omdat ik ervan uitga dat de medewerker van gisteren geen onzin verkondigd.

Dit verhaal is mij niet erg duidelijk. Wat is er precies aan de hand en wie heeft wat gezegd? En wie heeft er gelijk? Volgens u, voorzover ik het begrijp, de medewerker aan de telefoon. Wilde u daarna niet luisteren naar een monteur? Ik denk dat daar het probleem zit.

Reputatie 6
Badge +1

Welke modem heb je? Ik zelf heb ook de Samsung A70. En de Compal Connectbox en zowel op 5 als 2.4 band geen problemen met de wifi. Het schijnt echter wel vaker voor te komen dat Samsung telefoons problemen met WiFi hebben.

Reputatie 7

Hi Annemie(k?), zoals vaak in dit soort gevallen zijn er twee versies van het verhaal. Jouw lezing vs die van de monteur. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Voor het probleem wat jij ervaart had eigenlijk geen storingsmonteur ingepland mogen worden, je ervaart met 1 apparaat een wifi probleem en daar zal een monteur weinig aan kunnen doen. De collega die deze monteur heeft ingepland had eigenlijk al kunnen weten dat er dus kosten in rekening gebracht zouden worden, maar blijkbaar is dat niet genoeg benadrukt. Deze kosten zijn inderdaad vergoed naar aanleiding van je laatste contact, en terecht.

Maar heeft je telefoon nu nog steeds geen wifi-verbinding? Daar kunnen de leden van onze Community je vast bij helpen!

Reputatie 4
Badge +3

Ik heb toevallig sinds 5 dagen ook een Galaxy A70 en toen ik hem voor de eerste keer aanzette, zat ik binnen 10 seconden op de Wifi 😊

Reputatie 7
Badge +14

Hi Annemie(k?), zoals vaak in dit soort gevallen zijn er twee versies van het verhaal. Jouw lezing vs die van de monteur. De waarheid zal ergens in het midden liggen.

Voor het probleem wat jij ervaart had eigenlijk geen storingsmonteur ingepland mogen worden, je ervaart met 1 apparaat een wifi probleem en daar zal een monteur weinig aan kunnen doen. De collega die deze monteur heeft ingepland had eigenlijk al kunnen weten dat er dus kosten in rekening gebracht zouden worden, maar blijkbaar is dat niet genoeg benadrukt. Deze kosten zijn inderdaad vergoed naar aanleiding van je laatste contact, en terecht.

Maar heeft je telefoon nu nog steeds geen wifi-verbinding? Daar kunnen de leden van onze Community je vast bij helpen!

@Mark Ziggo

Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de klantgegevens en familienaam van Annemie te verwijderen of onleesbaar te maken? Ook daar zou Annemie zeer mee geholpen zijn.

Groet,
DennyW

Reputatie 7

@Mark Ziggo

Misschien wil je zo vriendelijk zijn om de klantgegevens en familienaam van Annemie te verwijderen of onleesbaar te maken? Ook daar zou Annemie zeer mee geholpen zijn.

Groet,
DennyW

Goed punt, was me niet opgevallen. Aangepast!

Reageer