Be rt wrote:
Staat hij al in bridge?
En heb je hetzelfde externe IP adres?
Kan het me bijna niet voorstellen.
https://www.whatismyip.com/
Hij stond in bridge modus voor een aantal minuten . En daarna had ik het vertelt via livechat dat die hem uit moest zetten dus nadat had ik naar mijn ip adres gekeken en het was nog steeds zelfde.
Paul Ziggo wrote:
@Yahya Als het modem al in bridged modus is gezet, zou je dit gelijk moeten merken aan het andere IP adres wat je dan hebt. Mogelijk dat je modem dan toch nog niet goed in bridged modus is gezet, zoals @Be rt ook al aangeeft.
Om het probleem goed aan te pakken, raad ik aan toch even bericht te sturen naar mijn collega's van de afdeling abuse via abuse@ziggo.nl. Als je in een bericht in het kort uitlegt wat er aan de hand is kunnen zij
ervoor zorgen dat de persoon waardoor je wordt lastiggevallen hierop wordt aangesproken.
Ik kan het wel melden op abuse ziggo etc etc maar dat is niet het geval bij mij . Als er mij wordt vertelt dat ziggo een dynamische ip adres uitgeeft dan verwacht ik ook dat ik mijn modem in bridge modus zelf kan maar dat kan ook niet. Dus mijn ip adres verandert dan ook niet wat is er dan zo dynamisch aan ziggo?